InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Simple morphological spelling rules are not always used: Individual differences in children and adults
Nenagh Kemp, Paul Mitchell, Peter Bryant
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 38, Nº 5, 2017, págs. 1071-1094
The relative importance of two different mathematical abilities to mathematical achievement.
Terezinha Nunes, Peter Bryant, Rossana Barros, Kathy Sylva
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 1, 2012, págs. 136-156
The development of word recognition and its significance for comprehension and fluency
Terezinha Nunes, Peter Bryant, Rossana Barros
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 4, 2012, págs. 959-973
Individual differences in conceptual and procedural knowledge when learning fractions.
Darcy Hallett, Terezinha Nunes, Peter Bryant
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 2, 2010, págs. 395-406
Rational number and intensive quantities: challenges and insights to pupils' implicit knowledge
Terezinha Nunes, Peter Bryant
Anales de psicología, ISSN-e 1695-2294, ISSN 0212-9728, Vol. 24, Nº. 2, 2008, págs. 262-270
How Children Learn About Morphological Spelling Rules
Kalliopi Chliounaki, Peter Bryant
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 78, Nº. 4, 2007, págs. 1360-1373
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados