InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
How do hotel and tourism management students and graduates present their Academic Degree?
Yaniv Poria, Arie Reichel
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 32, Nº. 2, 2020, págs. 102-111
Scuba divers: the thrill of risk or the search for tranquility
Galia Fuchs, Arie Reichel, Amir Shani
Tourism recreation research, ISSN 0250-8281, Vol. 41, Nº. 2, 2016, págs. 145-156
Segmenting future visitors to heritage sites: perceptions, motivations and expectations
Avital Biran, Yaniv Poria, Arie Reichel
Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico, ISSN 1885-2564, Nº. 2, 2006, págs. 21-42
Enhancing Students' Practical Skills: the Case of Investigating Hospitality Potential for the Beer-Sheva Hilton
Aviad A. Israeli, Arie Reichel
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 10, Nº. 3, 1998, págs. 51-58
Selection of Hospitality Student Candidates: Personal Interviews versus Objective Measures
Arie Reichel, Ady Milman
Journal of hospitality and tourism education, ISSN 1096-3758, Vol. 8, Nº. 2-3, 1996, págs. 76-79
Blind People's Tourism Experiences: an exploratory study
Yaniv Poria, Arie Reichel, Y. Brandt
Accessible tourism: concepts and issues / Dimitrios Buhalis (ed. lit.), Simon Darcy (ed. lit.), 2011, ISBN 978-1-84541-160-2, págs. 149-159
Risk perceptions and risk reduction strategies as determinants of destination choice
Arie Reichel, Galia Fuchs, Natan Uriely
Advances in tourism destination marketing: managing networks / Metin Kozak (ed. lit.), Juergen Gnoth (ed. lit.), Luisa Andreu Simó (ed. lit.), 2009, ISBN 978-0-415-49238-6, págs. 195-206
Using the Experientially based Approach to Segment Heritage Site Visitors
Avital Biran, Yaniv Poria, Arie Reichel
Progress in tourism marketing / Metin Kozak (ed. lit.), Luisa Andreu Simó (ed. lit.), 2006, ISBN 978-0-08-045040-7, págs. 133-146
Correlates of Destination Risk Perception and Risk Reduction Strategies
Galia Fuchs, Arie Reichel
Progress in tourism marketing / Metin Kozak (ed. lit.), Luisa Andreu Simó (ed. lit.), 2006, ISBN 978-0-08-045040-7, págs. 161-170
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados