Periodo de publicación recogido
|
|
|
Beyond eureka moments: supporting the invisible work of creativity and innovation
Theresa Dirndorfer Anderson
Information Research, ISSN-e 1368-1613, Vol. 16, Nº. 1, 2011 (Ejemplar dedicado a: Proceedings of ISIC: the information behaviour conference, Murcia, 29 September - 1 October, 2010. Part 2.)
Kickstarting creativity: supporting the productive faces of uncertainty in information practice
Theresa Dirndorfer Anderson
Information Research, ISSN-e 1368-1613, Vol. 15, Nº. 4, 2010 (Ejemplar dedicado a: Proceedings of ISIC: the information behaviour conference, Murcia, 29 September - 1 October, 2010.)
Theresa Dirndorfer Anderson
Information Research, ISSN-e 1368-1613, Vol. 12, Nº. 1, 2006-2007
Co-designing learning analytics tools with learners
Carlos G. Prieto Álvarez, Roberto Martinez-Maldonado, Theresa Dirndorfer Anderson
Learning analytics in the classroom: Translating learning analytics research for teachers / Jason M. Lodge (ed. lit.), Jared Cooney Horvath (ed. lit.), Linda Corrin (ed. lit.), 2019, ISBN 9780815362128, págs. 93-110
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados