Periodo de publicación recogido
|
|
|
Eduard Vallory, Rafael Ruiz de Gauna: "Educar amb l'exemple"
Oriol Guiu, Araceli Vilarrasa Cunillé, Bàrbara Munar, Pepa del Pozo (fot.)
Barcelona educació, ISSN 1135-2655, Nº. 77, 2011, págs. 18-21
Entrevista a Joan Roca i Zaida Muixí: "Saber llegir l'espai urbà dóna llibertat"
Araceli Vilarrasa Cunillé, Oriol Guiu
Barcelona educació, ISSN 1135-2655, Nº. 76, 2011, págs. 16-19
L'entrevista: Joan Subirats i Àngel Marzo: "L'educació al llarg de la vida és una exigència per a la democratització de la societat"
Araceli Vilarrasa Cunillé, Oriol Guiu
Barcelona educació, ISSN 1135-2655, Nº. 75, 2011 (Ejemplar dedicado a: L'educació al llarg de tota la vida), págs. 17-20
[Entrevista a Tonina Cerdà, responsable dels programes educatius del Museu d'Art Contemporani de Barcelona]: "L'art permet parlar de qualsevol tema sense compartimentar-lo"
Araceli Vilarrasa Cunillé, Oriol Guiu
Barcelona educació, ISSN 1135-2655, Nº 74, 2011, págs. 12-15
Oriol Guiu, Araceli Vilarrasa Cunillé
Barcelona educació, ISSN 1135-2655, Nº 72, 2010, págs. 11-15
[Entrevista a Neus Sanmartí, catedràtica emèrita de didàctica de les ciències a la facultat de Ciències de l'Educació de la UAB]: "S'ha de repensar com i què ensenyem"
Oriol Guiu, Araceli Vilarrasa Cunillé
Barcelona educació, ISSN 1135-2655, Nº 72, 2010, págs. 16-19
Els Patis Oberts, espais d'educació i cohesió social.
Marleny Colmenares, Araceli Vilarrasa Cunillé
Barcelona Societat: revista d'informació i estudis socials, ISSN 1133-6315, Nº. 19, 2010, págs. 111-114
Oriol Guiu, Araceli Vilarrasa Cunillé
Barcelona educació, ISSN 1135-2655, Nº 65, 2008, págs. 14-17
Per una educació al servei de la cohesió social
Araceli Vilarrasa Cunillé
Barcelona educació, ISSN 1135-2655, Nº 58, 2007, págs. 24-25
Del ciutadà que vota al ciutadà que delibera: educat per a la democràcia radical
Araceli Vilarrasa Cunillé
Escola catalana, ISSN 1131-6187, Vol. 42, Nº. 436, 2007 (Ejemplar dedicado a: Ciutadania: ni súbdits ni vassalls), págs. 15-17
Educación, barrio y territorio: el contexto de la experiencia
Araceli Vilarrasa Cunillé
Aula de innovación educativa, ISSN 1131-995X, Nº 152, 2006, págs. 10-13
Araceli Vilarrasa Cunillé
Barcelona educació, ISSN 1135-2655, Nº 53, 2006, págs. 20-21
El Consell educatiu de BTV: Barcelona televisió vetllarà per la qualitat dels seus continguts
Araceli Vilarrasa Cunillé
Barcelona educació, ISSN 1135-2655, Nº 47, 2005, págs. 24-25
Pacte de la comunicació per l'educació
Araceli Vilarrasa Cunillé
Barcelona educació, ISSN 1135-2655, Nº 45, 2005, págs. 16-18
Araceli Vilarrasa Cunillé
Enseñanza de las ciencias sociales: revista de investigación, ISSN-e 2014-7694, ISSN 1579-2617, Nº. 4, 2005, págs. 11-20
Araceli Vilarrasa Cunillé
Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 304, 2004 (Ejemplar dedicado a: Coneixemente de la ciutat), pág. 10
Comprender para actuar, actuar para comprender
Araceli Vilarrasa Cunillé
Aula de innovación educativa, ISSN 1131-995X, Nº 125, 2003, págs. 11-15
La educación es transformación: Apuntes del Fórum Mundial de Educación de Porto Alegre 2003
Pia Vilarrubias i Codina, Araceli Vilarrasa Cunillé
Aula de innovación educativa, ISSN 1131-995X, Nº 121, 2003, págs. 77-81
Fer la guerra a la ignorància: apunts sobre els Fòrum Mundial d'Educació de Porto Alegre 2003
Pia Vilarrubias i Codina, Araceli Vilarrasa Cunillé
Barcelona educació, ISSN 1135-2655, Nº 31, 2003, págs. 24-26
Un compromiso local con la educación
Araceli Vilarrasa Cunillé
Cuadernos de pedagogía, ISSN-e 2386-6322, ISSN 0210-0630, Nº 324, 2003, págs. 71-75
Araceli Vilarrasa Cunillé
Enseñanza de las ciencias sociales: revista de investigación, ISSN-e 2014-7694, ISSN 1579-2617, Nº. 2, 2003, págs. 61-66
Araceli Vilarrasa Cunillé
Iber: Didáctica de las ciencias sociales, geografía e historia, ISSN 1133-9810, Nº 36, 2003 (Ejemplar dedicado a: Salir del aula), págs. 5-6
Salir del aula. Reapropiarse del contexto
Araceli Vilarrasa Cunillé
Iber: Didáctica de las ciencias sociales, geografía e historia, ISSN 1133-9810, Nº 36, 2003 (Ejemplar dedicado a: Salir del aula), págs. 13-25
Rodes de molí: La LOQ i l'educació per la ciutadanía
Araceli Vilarrasa Cunillé
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 272, 2003, págs. 72-76
Araceli Vilarrasa Cunillé, Mariona Escobar i Freixa, Josep Ramos García
Barcelona educació, ISSN 1135-2655, Nº 28, 2002, págs. 12-14
El medio del ciudadano del siglo XXI
Araceli Vilarrasa Cunillé
Iber: Didáctica de las ciencias sociales, geografía e historia, ISSN 1133-9810, Nº 32, 2002, págs. 41-49
Araceli Vilarrasa Cunillé
Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 280, 2001 (Ejemplar dedicado a: L'escola i la ciutat), págs. 8-14
Programmes ciutat-escola, projectes escola-ciutat: instruments per al desencolupament local del currículum
Araceli Vilarrasa Cunillé
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 261, 2001 (Ejemplar dedicado a: L'escpla al carrer), págs. 2-10
El Proyecto Icaria: nuevas formas e instrumentos para conocer la ciudad
Mercè Tatjer, Joaquim Prats Cuevas, Araceli Vilarrasa Cunillé
Iber: Didáctica de las ciencias sociales, geografía e historia, ISSN 1133-9810, Nº 24, 2000, págs. 88-97
Educar desde el laberinto: La práctica de los juegos de simulación en aula
Araceli Vilarrasa Cunillé
Aula de innovación educativa, ISSN 1131-995X, Nº 80, 1999, págs. 6-9
Les sortides escolars: viatge cap al coneixewment
Araceli Vilarrasa Cunillé
Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 251, 1999 (Ejemplar dedicado a: Motius per escriure), pág. 41
El deure dels nostre deures: l'educació ambiental i l'educació per a la ciutadania
Araceli Vilarrasa Cunillé
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 235, 1999 (Ejemplar dedicado a: Ambientatització i escola), pág. 27
Propuesta para un proyecto curricular: Como un cuaderno de bitácora
Emili Muñoz, Rosa Ascon i Borràs, Neus Oliver, Araceli Vilarrasa Cunillé, Montserrat Oller
Cuadernos de pedagogía, ISSN-e 2386-6322, ISSN 0210-0630, Nº 252, 1996, págs. 36-40
Educació per a la ciutadania en període electoral
Araceli Vilarrasa Cunillé
Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 210, 1995 (Ejemplar dedicado a: Les eleccions municipals a l'escola), pág. 5
Escola i bombers: educació per a la prevenció del risc
Araceli Vilarrasa Cunillé
Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 208, 1995 (Ejemplar dedicado a: Percepció i representació de l'espai), pág. 61
La escuela y la ciudad educadora
Carme Tomàs, Araceli Vilarrasa Cunillé, Pilar Figueras
Iber: Didáctica de las ciencias sociales, geografía e historia, ISSN 1133-9810, Nº 3, 1995 (Ejemplar dedicado a: La ciudad: Didáctica del medio urbano), págs. 57-66
Las transferencias didácticas: Un puente cognitivo entre la estructura lógica del conocimiento y el conocimiento contextual
Araceli Vilarrasa Cunillé
Aula de innovación educativa, ISSN 1131-995X, Nº 19, 1993, págs. 36-41
La imatge de Barcelona: els mapes mentals com a forma de detecció d'idees prèvies
Araceli Vilarrasa Cunillé
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 179, 1993 (Ejemplar dedicado a: Barcelona), pág. 22
Conviure, competir, construir: Una perspectiva des de les Ciéncies Socials
Araceli Vilarrasa Cunillé
Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 173, 1992 (Ejemplar dedicado a: Els tractament de les olimpíades), pág. 15
Materials curriculars: la Reforma dels materials
Araceli Vilarrasa Cunillé
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 161, 1992 (Ejemplar dedicado a: Materials curriculars per a la reforma), pág. 2
Primaria-Secundaria: Barcelona en la escuela
Araceli Vilarrasa Cunillé
Cuadernos de pedagogía, ISSN-e 2386-6322, ISSN 0210-0630, Nº 194, 1991 (Ejemplar dedicado a: Proyectos y materiales curriculares), págs. 86-88
Mamá, ya soy mayor: ya he aprendido a decir "bueno"
Araceli Vilarrasa Cunillé
Infancia: educar de 0 a 6 años, ISSN 1130-6084, Nº. 6, 1991, págs. 3-4
Las educaciones finales: nuevas áreas curriculares
Araceli Vilarrasa Cunillé
Cuadernos de pedagogía, ISSN-e 2386-6322, ISSN 0210-0630, Nº 180, 1990, págs. 37-40
La formació permanent dels mestres
Araceli Vilarrasa Cunillé
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 94, 1985 (Ejemplar dedicado a: Formació permanent : algunes reflexions), págs. 16-18
De la segona etapa al tronc comú, passant pel cicle superior
Anna Ribas Pastallé, Pere Joan Mitjants, Mariona Escobar i Freixa, Joana Agudo, Jaume Cela Ollé, Pere Pinès, Jordi Achón Masana, Montserrat Oriol, Araceli Vilarrasa Cunillé
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 79, 1983 (Ejemplar dedicado a: La reforma de l'ensenyament mitjà ), págs. 6-9
L'educació per a la comprensió internacional i la pau: valors a educar i alguns suggeriments didàctics
Araceli Vilarrasa Cunillé, Joan Pagès Blanch
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 71, 1983 (Ejemplar dedicado a: Per la Pau!), págs. 34-44
Senyor mestre, és molt vellet: Pau Vila i els nens. Juny 1980
Araceli Vilarrasa Cunillé
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 50, 1980 (Ejemplar dedicado a: Pau Vila), págs. 45-46
Informática para la educación: recursos del Servicio de Conocimiento de la Ciudad del Instituto Municipal de Educación de Barcelona
Araceli Vilarrasa Cunillé, Antònia Hernández Balada, Esteve Barandica i Pairet
Memorias: III Congreso Iberoamericano de Informática Educativa : Barranquilla, 8 al 11 [de julio] de 1996 / coord. por Gloriamparo Barón Sierra, Olga Mariño, Hugo Escobar Melo, Vol. 3, 1996 (Posters)
La educación sobre las drogas en el ciclo superior de la EGB: propuesta de programa
Ramón Mendoza Berjano, Araceli Vilarrasa Cunillé, Xavier Ferrer Pérez
Ministerio de Educación y Ciencia, 1986. ISBN 84-369-1327-2
Medi local com a escala d'anàlisi de les Ciencies Socials. Educació Secundaria, El
Araceli Vilarrasa Cunillé
Tesis doctoral dirigida por Pilar Benejam Arguimbau (dir. tes.), Joaquim Prats Cuevas (dir. tes.). Universitat de Barcelona (2005).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados