Periodo de publicación recogido
|
|
|
Zacharoula Papamitsiou, Anastasios A. Economides
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 6, 2019, págs. 3138-3155
Factors that influence behavioral intention to use mobile‐based assessment: A STEM teachers' perspective.
Stavros A. Nikou, Anastasios A. Economides
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 2, 2019, págs. 587-600
Temporal learning analytics visualizations for increasing awareness during assessment
Zacharoula Papamitsiou, Anastasios A. Economides
RUSC. Universities and Knowledge Society Journal, ISSN-e 1698-580X, Vol. 12, Nº. 3, 2015, págs. 129-147
Applause as an achievement-based reward during a computerised self-assessment test.
Christos N. Moridis, Anastasios A. Economides
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 43, Nº. 3, 2012, págs. 489-504
Evaluation of handheld devices for mobile learning
Anastasios A. Economides, N. Nikolaou
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 24, no. 1, 2008, págs. 3-13
Evaluation parameters for computer-adaptive testing
Elisabeth Georgiadou, Anastasios A. Economides, Evangelos Triantafillou
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 37, Nº. 2, 2006, págs. 261-278
Repositories of Open Textbooks for Higher Education: A Worldwide Overview
Maria Perifanou, Anastasios A. Economides
Open Educational Resources in Higher Education: A Global Perspective / Jako Olivier (ed. lit.), Andreas Rambow (ed. lit.), 2023, ISBN 978-981-19-8590-4, págs. 203-227
Dimensions of openness in MOOCS & OERs
Anastasios A. Economides, Maria Perifanou
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 3684-3693
The many faces of openness in education
Anastasios A. Economides, Maria Perifanou
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 3694-3703
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados