Área de conocimientoAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Teacher Integration of Technology into Mathematics Learning
Michael O. J. Thomas, Y. Hong
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 20, Nº. 2, 2013, págs. 69-84
Student learning of basis, span and linear independence in linear algebra
Sepideh Stewart, Michael O. J. Thomas
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 41, Nº. 2, 2010, págs. 173-188
Y. Hong, Suzanne Kerr, Sergiy Klymchuk, Johanna McHardy, Priscilla Murphy, Sue Spencer, Michael O. J. Thomas, S. M. Bushnell Watson, Peter Watson
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 40, Nº. 7, 2009, págs. 877-899
A framework for mathematical thinking: the case of linear algebra
Sepideh Stewart, Michael O. J. Thomas
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 40, Nº. 7, 2009, págs. 951-961
Blogs, Wikipedia, Second life, and beyond – By Axel Bruns.
Michael O. J. Thomas
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 39, Nº. 6, 2008, págs. 1132-1133
Quantitative data analysis in education – By Paul Connolly.
Michael O. J. Thomas
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 39, Nº. 6, 2008, págs. 1133-1134
Interdisciplinary education in the age of assessment – Edited by David M Moss.
Michael O. J. Thomas
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 39, Nº. 6, 2008, págs. 1139-1140
CALL dimensions – By Mike Levy & Glenn Stockwell.
Michael O. J. Thomas
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 39, Nº. 3, 2008, págs. 563-565
Laptops and literacy: Learning in the wireless classroom – By Mark Warschauer.
Michael O. J. Thomas
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 38, Nº. 6, 2007, págs. 1145-1146
Les troubles du développement viennent-ils confirmer les arguments de la psychologie évolutionniste?: une approche neuro-constructiviste
Anette Karmiloff-Smith, Michael O. J. Thomas
Revue française de pédagogie, ISSN 0556-7807, Nº. 152, 2005, págs. 11-20
Priscilla Murphy, Sergiy Klymchuk, Tanya Evans, J. Stephens, Michael O. J. Thomas
EDULEARN22 Proceedings: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies : July 4th-6th, 2022 / coord. por Luis Gómez Chova, Agustín López Martínez, Joanna Lees, 2022, ISBN 978-84-09-42484-9, págs. 1746-1753
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados