Periodo de publicación recogido
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Centre for Applied Language Studies, University of Limerick, Ireland
Angela Chambers, David Atkinson, Fiona Farr
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 48, Nº 2, 2015, págs. 288-292
Centre for Applied Language Studies, University of Limerick, Ireland
Angela Chambers, David Atkinson, Fiona Farr
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 45, Nº 1, 2012, págs. 135-139
Evaluating the Use of Corpus-based Instruction in a Language Teacher Education Context: Perspectives from the Users
Fiona Farr
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 17, Nº. 1, 2008, págs. 25-43
Spoken language analysis as an aid to reflective practice in language teacher education: using a specialised corpus to establish a generic fingerprint
Fiona Farr
Spoken corpora in applied linguistics / Mari Carmen Campoy Cubillo (ed. lit.), María José Luzón Marco (ed. lit.), 2007, ISBN 9783039112753, págs. 235-258
Fossilized pronunciation errors and french speakers of English
Fiona Farr, Gosia Barker
Adquisición y aprendizaje de lenguas segundas y sus literaturas : actas del I Congreso Internacional "Adquisición e aprendizaxe das linguas segundas e as súas literaturas" : (Universidade de Santiago de Compostela, Campus de Lugo, septiembre de 1995) / coord. por José Manuel Oro Cabanas, Jesús Varela Zapata, 1995, ISBN 84-8121-622-4, págs. 87-91
Fiona Farr
Research in Corpus Linguistics (RiCL), ISSN-e 2243-4712, Vol. 9, Nº. Extra 2, 2021 (Ejemplar dedicado a: "Corpus-linguistic perspectives on textual variation"), págs. 191-200
Es reseña de:
Irish Identities: Sociolinguistic Perspectives
Mouton de Gruyter, 2020
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