InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Asha K. Jitendra, Michael R. Harwell, Soo-hyun Im
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 89, Nº. 1, 2022, págs. 79-100
The Effects of Tier 2 Mathematics Interventions for Students With Mathematics Difficulties: A Meta-Analysis
Asha K. Jitendra, Ahmed A. Alghamdi, Rebecca Edmunds, Nicole M. McKevett, John Mouanoutoua, Rachel Roesslein
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 87, Nº. 3, 2021, págs. 307-325
Amy E. Lein, Asha K. Jitendra, Michael R. Harwell
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 7, 2020, págs. 1388-1408
Improving student learning of ratio, proportion, and percent: A replication study of schema-based instruction.
Asha K. Jitendra, Michael R. Harwell, Soo-hyun Im, Stacy R. Karl, Susan C. Slater
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 6, 2019, págs. 1045-1062
Mathematical interventions for secondary students with learning disabilities and mathematics difficulties: A meta-analysis
Asha K. Jitendra, Amy E. Lein, Soo-hyun Im, Ahmed A. Alghamdi, Scott B. Hefte, John Mouanoutoua
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 84, Nº. 2, 2018, págs. 177-196
Asha K. Jitendra, Michael R. Harwell, Soo-hyun Im, Stacy R. Karl, Susan C. Slater
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 85, Nº. 1, 2018, págs. 46-65
Investigating a tier 1 intervention focused on proportional reasoning: A follow-up study
Asha K. Jitendra, Michael R. Harwell, Stacy R. Karl, Gregory Simonson, Susan C. Slater
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 83, Nº. 4, 2017, págs. 340-358
Asha K. Jitendra, Gena Nelson, Sandra M. Pulles, Allyson J. Kiss, James Houseworth
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 83, Nº. 1, 2016, págs. 8-25
Effects of a research-based intervention to improve seventh-grade students’ proportional problem solving: a cluster randomized trial
Asha K. Jitendra, Michael R. Harwell, Danielle N. Dupuis, Stacy R. Karl, Amy E. Lein, Gregory Simonson, Susan C. Slater
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 4, 2015, págs. 1019-1034
Cognitive strategy instruction for improving expository text comprehension of students with learning disabilities: The Quality of Evidence
Asha K. Jitendra, Clare Burgess, Meenakshi Gajria
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 77, Nº. 2, 2011, págs. 135-159
Asha K. Jitendra, Cynthia C. Griffin, Priti Haria, Wayne Lee, Aimee Adams, Anju Kaduvettoor-Davidson
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 99, Nº. 1, 2007, págs. 115-127
Asha K. Jitendra, Edward Grasso, Caroline M. Dipipi-Hoy
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 71, Nº. 4, 2005, págs. 379-400
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados