Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Promoting self-regulation through chatbots and peer feedback in online learning

  • Autores: Marcelo Fabián Maina Patrás, Lourdes Guàrdia Ortiz, Nati Cabrera, Maite Fernández Ferrer, Federica Mancini
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 6, 2023
  • Idioma: inglés
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Aquesta recerca aborda la millora de les estratègies d'autoregulació mitjançant la retroalimentació per parells i l'ús de xatbots. L'estudi presenta l'avaluació del disseny i la implementació d'una activitat en què s’ha d’elaborar una assaig acadèmic amb el suport d’un xatbot basat en els principis de l’aprenentatge autoregulat (SRL) i on l'estudiantat té assignat de manera aleatòria un parell per a la seva revisió. S’han distribuir dues enquestes per a recollir la percepció isatisfacció de l'estudiantat. Els resultats han proporcionat informació rellevant per al redissenyo de l'activitat..

    • English

      This research addresses the improvement of self-regulation strategies through peer feedback and the use of chatbots. The study presents the evaluation of the design and implementation of an academic essay writing activity supported in a chatbot based on self-regulated learning principles and where students were randomly assigned peers for review. Two surveys were distributed to collect student perceptions and satisfaction. The results provided relevant information for a redesign of the activity.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno