Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Resumen de Innovació en mitjans

Eva Breva-Franch, Consuelo Balado Albiol, María Teresa Benlloch Osuna, Rocío Blay Arráez, Magdalena Mut Camacho

  • Dins el marc de les assignatures de Publicitat Exterior (R83), Planificació de Mitjans i Suports (R55), Creativitat Publicitària (R51), Empreses de publicitat (R52), i Estratègies de comunicació (R60) de la llicenciatura de Publicitat i Relacions Públiques, tots els anys es porta a terme un projecte d’apropament entre estudiants, professors i el món professional. Durant el seu desenvolupament es conta amb la visita de reconeguts professionals en actiu, en un intent que els estudiants coneguen el mon laboral abans d’enfrontar-se a ell. D’altra banda, el projecte proporciona la possibilitat a 5 assignatures de 4 i 5é de Publicitat i RRPP de interactuar i establir nexes oferint a l’alumnat una visió global de les àrees d’interès, provocant un enriquiment a tots els nivells i una actualització constant dels coneixements, i una important coordinació per part de les docents.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus