Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Elaboració de pòsters i simulació d’un congrés com a foment de les habilitats investigadores de l’alumnat de Magisteri. Una experiència amb alumnat de l’assignatura de Psicologia de l’Educació i del Desenvolupament

    1. [1] Universitat Jaume I

      Universitat Jaume I

      Castellón, España

  • Localización: Projectes d'innovació educativa de la convocatòria 2009/10: actes de la IX Jornada de Millora Educativa de l’UJI i XI Jornada sobre aprenentatge cooperatiu / coord. por José Manuel Gil Beltrán, Miguel Ángel Fortea Bagán, 2011, ISBN 978-84-695-0300-3, págs. 623-631
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquest document narra una experiència d’innovació docent sorgida de la necessitat d’apropar la tasca investigadora a l’àmbit psico-educatiu des de la Universitat, concretament des de l’assignatura de Psicologia de l’Educació i del Desenvolupament en l’edat escolar de la titulació de Mestre. L’objectiu principal d’aquesta innovació educativa va ser, d’un costat, dur a terme experiències docents pròpies de l’espai europeu d’educació superior (basades en la gestió de l’aprenentatge cooperatiu i autònim de l’alumnat), i d’un altre, la millora de les habilitats investigadores dels futurs mestres. Per tal assolir aquests objectius, es va triar una metodologia basada en projectes d’investigació a través de l’elaboració de pòsters, on el producte del treball de l’alumnat es vera reflectit en la simulació d’un congrés. Després de l’experiència narrada, podem afirmar que els objectius proposats es van complir molt satisfactòriament i es proposa com a una metodologia molt apropiada per als futurs Graus de Mestre.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno