Castellón, España
Aquest document narra una experiència d’innovació docent sorgida de la necessitat d’apropar la tasca investigadora a l’àmbit psico-educatiu des de la Universitat, concretament des de l’assignatura de Psicologia de l’Educació i del Desenvolupament en l’edat escolar de la titulació de Mestre. L’objectiu principal d’aquesta innovació educativa va ser, d’un costat, dur a terme experiències docents pròpies de l’espai europeu d’educació superior (basades en la gestió de l’aprenentatge cooperatiu i autònim de l’alumnat), i d’un altre, la millora de les habilitats investigadores dels futurs mestres. Per tal assolir aquests objectius, es va triar una metodologia basada en projectes d’investigació a través de l’elaboració de pòsters, on el producte del treball de l’alumnat es vera reflectit en la simulació d’un congrés. Després de l’experiència narrada, podem afirmar que els objectius proposats es van complir molt satisfactòriament i es proposa com a una metodologia molt apropiada per als futurs Graus de Mestre.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados