Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Què diuen els estudiants universitaris sobre l'Avaluació de les activitats que comporten llegir i escriure per aprendre?: Hi ha diferències en funció de l'àmbit on estudien?

    1. [1] Universitat de Barcelona

      Universitat de Barcelona

      Barcelona, España

    2. [2] Universidad Autónoma Madrid
  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 166-170
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L'estudi presentat és part d'una recerca sobre les tasques de lectura i escriptura que els estudiants duen a terme per aprendre continguts en l'àmbit científic i humanístic. Hi van participar 349 estudiants dels dos àmbits de coneixement. Mitjançant un qüestionari on-line es van copsar les seves representacions sobre diverses tasques. Es va demanar si els professors les avaluaven, si informaven dels criteris concrets d'avaluació i si oferien ajudes. Els resultats indiquen que, a banda d'existir diferències entre el tipus de tasques que es realitzen en ambdós àmbits de coneixement, també hi ha diferències en la mesura en què s'informa sobre què s’avaluarà i en les ajudes que es proporcionen.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno