Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Un model de formació continuada, reflexiu i participatiu

    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

    2. [2] CESIRE-CDEC
  • Localización: Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, ISSN-e 2174-6486, ISSN 0212-4521, Nº Extra 0, 2009 (Ejemplar dedicado a: VIII Congreso Internacional sobre Investigación en Didáctica de las Ciencias), págs. 3619-3623
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Els reptes que planteja avui la comprensió del món, posen en evidència que cal una alfabetització científica i didàctica dels i de les mestres d’educació infantil i primària. La nostra experiència en formació ens porta a afirmar que aquests grans reptes cal abordar-los des d’una perspectiva socioconstructivista de la formació. El model de formació que presentem pretén donar resposta a les necessitats del professorat, en relació als coneixements i a la didàctica de les ciències. Proposa aprofundir en la reflexió sobre la pròpia pràctica i sobre noves propostes metodològiques, a fi d’actualitzar i millorar les competències tecnocientífiques.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno