L�objectiu d�aquest treball, que s�emmarca dins dels processos d�ensenyament i aprenentatge i d�innovació docent, és doble. D�una banda, una vegada revisades les referències bibliogràfiques publicades a partir de les Jornades de Xarxes d�Investigació en Docència Universitària al voltant d�aquesta eina, mostrem l�ús que, en el context de la formació en línia de traductors per a l�àmbit de l�economia i del comerç, fem de l�examinador de la plataforma UACloud Campus Virtual de la Universitat d�Alacant. D�altra banda, valorem la idoneïtat d�aquesta eina en el context esmentat, especialment pel que fa a l�ús que el professorat de la nostra universitat pot fer-ne, per tal de proposar diferents punts de desenvolupament que eventualment puguen ajudar a optimitzar el procés d�ensenyament i aprenentatge de les persones implicades en la utilització d�aquesta eina. El treball pot ser tingut en compte no només per docents, sinó també pels programadors que desenvolupen aquesta classe d�eines.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados