El present article sintetitza la tasca realitzada per la «Xarxa Educació Infantil (matèries de Filologia Catalana)» (2434) en el marc del Projecte Xarxes d'Investigació en Docència Universitària 2011-2012. La creació d'aquest equip de treball respon a la necessitat d'adaptar la didàctica de les assignatures específiques de l'àrea de coneixements de Filologia Catalana a la filosofia i la metodologia de l'EEES atenent l'elaboració de les guies docents de les matèries optatives de tercer i quart curs del grau de Mestre en Educació Infantil que entraran en vigor a partir del curs 2012-2013. En aquestes pàgines es detalla tant el pla de treball com els criteris metodològics que s'han seguit durant el procés de confecció de les assignatures «Taller d'expressió oral i lectoescriptura en català» (17016) i «Taller d'animació lectora i biblioteca en català» (17015), orientades a preveure la formació de futurs docents d'acord amb uns continguts ajustats a l'especificitat del sistema educatiu valencià.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados