Lin, Angel M. Y.
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 5 |
2022 | 3 |
2021 | 2 |
2020 | 1 |
2019 | 2 |
2018 | 2 |
2017 | 0 |
2016 | 1 |
2015 | 0 |
2014 | 0 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 1 |
2007 | 0 |
2006 | 0 |
2005 | 0 |
2004 | 0 |
2003 | 0 |
2002 | 0 |
2001 | 0 |
2000 | 0 |
1999 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2022 | 1 | 1 |
2019 | 0 | 9 |
2015 | 0 | 5 |
1999 | 0 | 2 |
2000 | 1 | 0 |
2001 | 0 | 0 |
2002 | 0 | 0 |
2003 | 0 | 0 |
2004 | 0 | 0 |
2005 | 0 | 0 |
2006 | 0 | 0 |
2007 | 0 | 0 |
2008 | 0 | 0 |
2009 | 0 | 0 |
2010 | 0 | 0 |
2011 | 0 | 0 |
2012 | 2 | 0 |
2013 | 0 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2016 | 1 | 0 |
2017 | 4 | 0 |
2018 | 1 | 0 |
2020 | 0 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2023 | 1 | 0 |
2024 | 1 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
13 | Artículo de revista | 17 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2019 |
Theories of trans/languaging and trans-semiotizing
|
Artículo ARTICULO | 5 |
2015 |
Special issue
|
Artículo | 3 |
2019 |
Teaching, learning and scaffolding in CLIL science classrooms
|
Artículo | 3 |
1999 |
Doing- English- Lessons in the Reproduction or Transformation of Social Worlds?
|
Artículo | 2 |
2015 |
"May I speak Cantonese?"
|
Artículo | 2 |
2022 |
Thematic patterns, Cognitive Discourse Functions, and genres
|
Artículo | 1 |
2019 |
Curriculum genres and task structure as frameworks to analyse teachers’ use of L1 in CBI classrooms
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024