Hoard, Mary K.
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 0 |
2023 | 3 |
2022 | 3 |
2021 | 4 |
2020 | 2 |
2019 | 5 |
2018 | 2 |
2017 | 1 |
2016 | 2 |
2015 | 4 |
2014 | 3 |
2013 | 2 |
2012 | 1 |
2011 | 1 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 1 | 2 |
2019 | 0 | 1 |
2012 | 0 | 8 |
2007 | 0 | 22 |
2008 | 0 | 0 |
2009 | 1 | 0 |
2010 | 0 | 0 |
2011 | 0 | 0 |
2013 | 0 | 0 |
2014 | 0 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 2 | 0 |
2018 | 0 | 0 |
2020 | 1 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 2 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
7 | Artículo de revista | 33 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2007 |
Cognitive Mechanisms Underlying Achievement Deficits in Children With Mathematical Learning Disability
|
Artículo | 22 |
2012 |
Mathematical cognition deficits in children with learning disabilities and persistent low achievement: A five-year prospective study.
|
Artículo | 8 |
2021 |
In-class attention, spatial ability, and mathematics anxiety predict across-grade gains in adolescents’ mathematics achievement
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2019 |
Sex differences in mathematics anxiety and attitudes
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 17-Jun-2024