Helms-Lorenz, Michelle
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 8 |
2022 | 2 |
2021 | 5 |
2020 | 0 |
2019 | 6 |
2018 | 0 |
2017 | 1 |
2016 | 2 |
2015 | 1 |
2014 | 1 |
2013 | 0 |
2012 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2020 | 1 | 7 |
2019 | 1 | 5 |
2013 | 0 | 2 |
2012 | 0 | 14 |
2014 | 0 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2017 | 1 | 0 |
2018 | 2 | 0 |
2021 | 0 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
5 | Artículo de revista | 28 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 2
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2012 |
Self-efficacy, job satisfaction, motivation and commitment: exploring the relationships between indicators of teachers' professional identity
|
Artículo | 14 |
2020 |
Relationship between teaching motivation and teaching behaviour of secondary education teachers in Indonesia
|
Artículo ARTICULO | 6 |
2019 |
The longitudinal effects of induction on beginning teachers' stress
|
Artículo | 5 |
2013 |
First year effects of induction arrangements on beginning teachers' psychological processes
|
Artículo | 2 |
2020 |
Measuring differentiated instruction in The Netherlands and South Korea
|
Artículo ARTICULO | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Sep-2024