Investigating the relationship between EFL learners’ engagement and their achievement emotions (2023) ARTICULO Shakki, Farzaneh Porta Linguarum. revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras Núm. 40 Pág. 275-294
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 4 FILOLOGIAS 4 EDUCACION 4
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Do well-being and emotion regulation predict L2-teacher grit? Núm. 0 Pág. 4 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
Solhi, Mehdi
Ünsal Görkemoğlu, Büşra
Azari Noughabi, Mostafa
Atay, Derin
|
Growth mindset and ideal L2 self as predictors of student engagement in EFL students Núm. 0 Pág. 10 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
Derakhshan, Ali
Fathi, Jalil
|
The mediating role of EFL/ESL teachers’ academic optimism and positive psychological capital in their pedagogical effectiveness Núm. 9 Pág. 121-137 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Zhang, Jiachen
Greenier, Vincent
|
Exploring the contribution of interpersonal emotion regulation to pre-service EFL teachers' sustainable professional development and wellbeing Núm. 9 Pág. 329-347 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Wang, Miaomiao
Wang, Yongxiang
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 30-Jun-2024