An Observation Tool for Effective L2 Pedagogy in Content and Language Integrated Learning (CLIL) (2007) ARTICULO Graaff, Rick de Koopman, Gerrit Jan Anikina, Yulia Westhoff, Gerard International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 10 Núm. 5 Pág. 603-624
- Número de citas: 22 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 11 LINGUISTICA 10 EDUCACION 14 FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIA HISPANICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Design and validation of a tool to evaluate CLIL in Physical Education sessions Núm. 37 Pág. 193-210 ARTICULO | 2022 | Porta Linguarum |
Martínez Hita, Francisco José
Granero Gallegos, Antonio
Gómez López, Manuel
|
¿Influye el análisis de vídeo en la posición de los maestros en formación en contextos AICLE? Núm. 38 Pág. 281-299 ARTICULO | 2022 | Porta Linguarum |
Díaz Martín, Cristina
Gómez Parra, María Elena
|
Estudiando la identidad profesional de docentes en formación de educación primara en AICLE Vol. 51 Núm. 4 Pág. 329-340 ARTICULO | 2022 | Aula abierta |
Díaz Martín, Cristina
Gómez Parra, María Elena
Tafazoli, Dara
|
The issues and challenges of CLIL implementation in higher education Vol. 13 Núm. 1 Pág. 249-261 ARTICULO | 2022 | JETT |
Tarasenkova, Nina
Akulenko, Iryna
Kulish, Iryna
Nekoz, Iryna
|
An overview of undergraduate students’ perceptions on content-based lessons taught in English Vol. 8 Núm. 29 Pág. 65-78 ARTICULO | 2021 | Revista Publicando |
Ortega Auquilla, Diego
Siguenza Garzón, Paul
Cherres Fajardo, Sara
Bonilla Marchan, Andrés Marcelo
|
Tractament integrat de llengua i contingut Núm. 68 Pág. 219-242 ARTICULO | 2020 | Caplletra |
Martí Arnándiz, Otilia
|
Una generación de enseñanza bilingüe Núm. 20 Pág. 77-111 ARTICULO | 2020 | Elia |
Lorenzo Bergillos, Francisco
Granados, Adrián
|
EFL literacy development in CLIL settings Vol. 13 Núm. 27 Pág. 72-86 ARTICULO | 2019 | Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas |
García Cuadrillero, Ana
Fernández Fernández, Raquel
|
Parents’ perspectives on the bilingual program in the region of Madrid Núm. 42 Pág. 73-105 ARTICULO | 2019 | Pulso |
Chaieberras, Zahra
|
Qualitative meta-analysis on the training needs reported by in-service CLIL teachers Vol. 32 Núm. 1 Pág. 277-303 ARTICULO | 2019 | Revista española de lingüística aplicada |
Pons Seguí, Laura
|
Are CLIL Students More Motivated? Núm. 29 Pág. 71-90 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Navarro-Pablo, Macarena
García Jiménez, Eduardo
|
Learning Outcomes in CLIL Programmes Núm. 29 Pág. 9-28 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Pavón Vázquez, Víctor
|
Phrasebook Vol. 10 Núm. 1 Pág. 49-73 | 2017 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Kewara, Punwalai
|
Questions in English as a Medium of Instruction versus non-English as a Medium of Instruction Lectures Núm. 14 Pág. 6-31 ARTICULO | 2017 | Gist |
Maíz Arévalo, Carmen
|
Design and validation of a tool to evaluate Physical Education and Language integrated learning tasks Núm. 2 Pág. 43-58 ARTICULO | 2017 | Didacticae. Journal of Research in Specific Didactics |
Coral, Josep
Esquerda, Gerard
Benito, Judit
|
Do video learning objects develop digital competence in teacher training? Vol. 16 Núm. 1 Pág. 85-102 ARTICULO | 2017 | RAEL |
García Esteban, Soraya
|
Opinions, perceptions and attitudes of a group of students taking a bilingual infant teacher training degree Núm. 39 Pág. 59-78 ARTICULO | 2016 | Pulso |
Fernández Fernández, Raquel
Johnson, Matthew
|
Telecollaboration to Improve CLIL and TPACK Knowledge Núm. 31 Pág. 117-138 ARTICULO | 2016 | ESE |
Bueno Alastuey, María Camino
García Esteban, Soraya
|
Perceptions of Teachers and Students of the Promotion of Interaction Through Task-Based Activities in CLIL Núm. 23 Pág. 75-91 ARTICULO | 2015 | Porta Linguarum |
Pavón Vázquez, Víctor
Prieto Molina, Marta
Ávila López, Francisco Javier
|
Developing Cooperative Learning through Tasks in Content and Language Integrated Learning Vol. 5 Núm. 2 Pág. 136-166 ARTICULO | 2015 | REMIE |
Ramos Ordoñez, María del Carmen
Pavón Vázquez, Víctor
|
Strategic and organisational considerations in planning content and language integrated learning Vol. 18 Núm. 4 Pág. 409-425 | 2015 | International journal of bilingual education and bilingualism |
Pavón Vázquez, Víctor
Ávila López, Francisco Javier
Gallego Segador, Arturo
Espejo Mohedano, Alberto Roberto
|
Corrective feedback episodes in oral interaction Vol. 14 Núm. 1 Pág. 1-25 ARTICULO | 2014 | IJES |
Milla Melero, Ruth
García Mayo, María del Pilar
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024