An Observation Tool for Effective L2 Pedagogy in Content and Language Integrated Learning (CLIL) (2007) ARTICULO Graaff, Rick de Koopman, Gerrit Jan Anikina, Yulia Westhoff, Gerard International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 10 Núm. 5 Pág. 603-624

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Design and validation of a tool to evaluate CLIL in Physical Education sessions
Design and validation of a tool to evaluate CLIL in Physical Education sessions Núm. 37 Pág. 193-210 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Martínez Hita, Francisco José Granero Gallegos, Antonio Gómez López, Manuel
¿Influye el análisis de vídeo en la posición de los maestros en formación en contextos AICLE?
¿Influye el análisis de vídeo en la posición de los maestros en formación en contextos AICLE? Núm. 38 Pág. 281-299 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Díaz Martín, Cristina Gómez Parra, María Elena
Estudiando la identidad profesional de docentes en formación de educación primara en AICLE
Estudiando la identidad profesional de docentes en formación de educación primara en AICLE Vol. 51 Núm. 4 Pág. 329-340 ARTICULO
2022 Aula abierta
Díaz Martín, Cristina Gómez Parra, María Elena Tafazoli, Dara
The issues and challenges of CLIL implementation in higher education
The issues and challenges of CLIL implementation in higher education Vol. 13 Núm. 1 Pág. 249-261 ARTICULO
2022 JETT
Tarasenkova, Nina Akulenko, Iryna Kulish, Iryna Nekoz, Iryna
An overview of undergraduate students’ perceptions on content-based lessons taught in English
An overview of undergraduate students’ perceptions on content-based lessons taught in English Vol. 8 Núm. 29 Pág. 65-78 ARTICULO
2021 Revista Publicando
Ortega Auquilla, Diego Siguenza Garzón, Paul Cherres Fajardo, Sara Bonilla Marchan, Andrés Marcelo
Tractament integrat de llengua i contingut
Tractament integrat de llengua i contingut Núm. 68 Pág. 219-242 ARTICULO
2020 Caplletra
Martí Arnándiz, Otilia
Una generación de enseñanza bilingüe
Una generación de enseñanza bilingüe Núm. 20 Pág. 77-111 ARTICULO
2020 Elia
Lorenzo Bergillos, Francisco Granados, Adrián
EFL literacy development in CLIL settings
EFL literacy development in CLIL settings Vol. 13 Núm. 27 Pág. 72-86 ARTICULO
2019 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
García Cuadrillero, Ana Fernández Fernández, Raquel
Parents’ perspectives on the bilingual program in the region of Madrid
Parents’ perspectives on the bilingual program in the region of Madrid Núm. 42 Pág. 73-105 ARTICULO
2019 Pulso
Chaieberras, Zahra
Qualitative meta-analysis on the training needs reported by in-service CLIL teachers
Qualitative meta-analysis on the training needs reported by in-service CLIL teachers Vol. 32 Núm. 1 Pág. 277-303 ARTICULO
2019 Revista española de lingüística aplicada
Pons Seguí, Laura
Are CLIL Students More Motivated?
Are CLIL Students More Motivated? Núm. 29 Pág. 71-90 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Navarro-Pablo, Macarena García Jiménez, Eduardo
Learning Outcomes in CLIL Programmes
Learning Outcomes in CLIL Programmes Núm. 29 Pág. 9-28 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Pavón Vázquez, Víctor
Phrasebook
Phrasebook Vol. 10 Núm. 1 Pág. 49-73
2017 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Kewara, Punwalai
Questions in English as a Medium of Instruction versus non-English as a Medium of Instruction Lectures
Questions in English as a Medium of Instruction versus non-English as a Medium of Instruction Lectures Núm. 14 Pág. 6-31 ARTICULO
2017 Gist
Maíz Arévalo, Carmen
Design and validation of a tool to evaluate Physical Education and Language integrated learning tasks
Design and validation of a tool to evaluate Physical Education and Language integrated learning tasks Núm. 2 Pág. 43-58 ARTICULO
2017 Didacticae. Journal of Research in Specific Didactics
Coral, Josep Esquerda, Gerard Benito, Judit
Do video learning objects develop digital competence in teacher training?
Do video learning objects develop digital competence in teacher training? Vol. 16 Núm. 1 Pág. 85-102 ARTICULO
2017 RAEL
García Esteban, Soraya
Opinions, perceptions and attitudes of a group of students taking a bilingual infant teacher training degree
Opinions, perceptions and attitudes of a group of students taking a bilingual infant teacher training degree Núm. 39 Pág. 59-78 ARTICULO
2016 Pulso
Fernández Fernández, Raquel Johnson, Matthew
Telecollaboration to Improve CLIL and TPACK Knowledge
Telecollaboration to Improve CLIL and TPACK Knowledge Núm. 31 Pág. 117-138 ARTICULO
2016 ESE
Bueno Alastuey, María Camino García Esteban, Soraya
Perceptions of Teachers and Students of the Promotion of Interaction Through Task-Based Activities in CLIL
Perceptions of Teachers and Students of the Promotion of Interaction Through Task-Based Activities in CLIL Núm. 23 Pág. 75-91 ARTICULO
2015 Porta Linguarum
Pavón Vázquez, Víctor Prieto Molina, Marta Ávila López, Francisco Javier
Developing Cooperative Learning through Tasks in Content and Language Integrated Learning
Developing Cooperative Learning through Tasks in Content and Language Integrated Learning Vol. 5 Núm. 2 Pág. 136-166 ARTICULO
2015 REMIE
Ramos Ordoñez, María del Carmen Pavón Vázquez, Víctor
Strategic and organisational considerations in planning content and language integrated learning
Strategic and organisational considerations in planning content and language integrated learning Vol. 18 Núm. 4 Pág. 409-425
2015 International journal of bilingual education and bilingualism
Pavón Vázquez, Víctor Ávila López, Francisco Javier Gallego Segador, Arturo Espejo Mohedano, Alberto Roberto
Corrective feedback episodes in oral interaction
Corrective feedback episodes in oral interaction Vol. 14 Núm. 1 Pág. 1-25 ARTICULO
2014 IJES
Milla Melero, Ruth García Mayo, María del Pilar

* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024