The impact of CLIL on the acquisition of L2 competences and skills in primary education (2016) ARTICULO Nieto Moreno de Diezmas, Esther IJES. international journal of English studies Vol. 16 Núm. 2 Pág. 81-101

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The impact on motivation of CLIL-izing EMI in science education. A longitudinal case study in pre-service teacher training
The impact on motivation of CLIL-izing EMI in science education. A longitudinal case study in pre-service teacher training Vol. 14 Núm. 2 Pág. 569-587 ARTICULO
2024 JOTSE
Nieto Moreno de Diezmas, Esther García Fernández, Beatriz Reyes Ruiz Gallardo, José
On the move
On the move Núm. 30 Pág. 103-125 ARTICULO
2022 Encuentro
Cruz Cabanillas, Isabel de la San Emeterio Bedia, Carlotta
Educación Física Bilingüe-AICLE a través de la enseñanza comprensiva de los juegos
Educación Física Bilingüe-AICLE a través de la enseñanza comprensiva de los juegos Núm. 46 Pág. 458-466 ARTICULO
2022 Retos
García Calvo, Santiago Nieto Moreno de Diezmas, Esther
Las variables afectivas y la educación bilingüe
Las variables afectivas y la educación bilingüe Vol. 35 Núm. 2 Pág. 151-169 ARTICULO
2020 Ensayos
Pozo Beamud, Marta del
Mother tongue development in bilingual programs type clil in secondary school
Mother tongue development in bilingual programs type clil in secondary school Núm. 58 Pág. 117-136
2020 RLA
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
Challenges in the Implementation of CLIL in Higher Education
Challenges in the Implementation of CLIL in Higher Education Vol. 12 Núm. 1 Pág. 144-176
2019 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Vega, Melita Moscoso, Maria de Lourdes
Students, Teachers and Management Teams in Bilingual Programmes
Students, Teachers and Management Teams in Bilingual Programmes Núm. 17 Pág. 277-297 ARTICULO
2019 Journal of English Studies
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
Un estudio comparativo sobre la adquisición de las destrezas comunicativas en lengua inglesa en los programas bilingües de Castilla-La Mancha
Un estudio comparativo sobre la adquisición de las destrezas comunicativas en lengua inglesa en los programas bilingües de Castilla-La Mancha Núm. 2 Pág. 16-32 ARTICULO
2019 E-SEDLL
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
Exploring CLIL contribution towards the acquisition of cross-curricular competences
Exploring CLIL contribution towards the acquisition of cross-curricular competences Núm. 13 Pág. 75-85 ARTICULO
2018 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
Adquisición de la lectura en L1 en programas bilingües de Educación Primaria. Un estudio comparativo
Adquisición de la lectura en L1 en programas bilingües de Educación Primaria. Un estudio comparativo Vol. 17 Núm. 1 Pág. 43-54 ARTICULO
2018 Ocnos
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
How does CLIL affect the acquisition of reading comprehension in the mother tongue? A comparative study in secondary education
How does CLIL affect the acquisition of reading comprehension in the mother tongue? A comparative study in secondary education Núm. 8 Pág. 7-26 ARTICULO
2017 Investigaciones Sobre Lectura
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
La adecuación de la formación del profesorado al plurilingüismo y la excelencia a través de un proyecto KA1 de Erasmus+
La adecuación de la formación del profesorado al plurilingüismo y la excelencia a través de un proyecto KA1 de Erasmus+ Núm. 9 Pág. 66-81 ARTICULO
2017 Multiárea
Delgado García de Dionisio, María Lucía

* Último cálculo de métricas Dialnet: 24-Jun-2024