Testing the Effectiveness of Content and Language Integrated Learning in Foreign Language Contexts (2009) Gallardo del Puerto, Francisco Gómez Lacabex, Esther Garcia Lecumberri, Maria Luisa Content and language integrated learning
- Número de citas: 22 (13.6% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 17 LINGUISTICA 12 FILOLOGIA MODERNA 5 EDUCACION 8 FILOLOGIA HISPANICA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Associating speaker variables with English pronunciation ratings in Spanish tertiary education Núm. 41 Pág. 12 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
Pietraszek, Mateusz
|
¿Es el discurso académico preciso cuando se apoya en la traducción automática? Núm. 27 Pág. 171-201 ARTICULO | 2022 | Quaderns de filología. Estudis lingüístics |
Caro Quintana, Rocío
Bellés Calvera, Lucía
|
Nivel de expresión oral en inglés en centros bilingües y no bilingües de Castilla-La Mancha Vol. 33 Núm. 2 Pág. 201-213 ARTICULO | 2022 | Revista complutense de educación |
Ruiz Cordero, María Begoña
|
Factors Affecting Pronunciation Accuracy in English as a Foreign Language Vol. 44 Núm. 2 Pág. 45-64 ARTICULO | 2022 | Atlantis |
Rallo Fabra, Lucrecia
|
Lexical availability and motivation in CLIL | 2022 | Universidad de La Rioja |
Geoghegan, Leah
|
Agreement morphology errors and null subjects in young (non-)CLIL learners Núm. 18 Pág. 59-95 ARTICULO | 2021 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Fernández Pena, Yolanda
Gallardo del Puerto, Francisco
|
ICT and gamification experiences with CLIL methodology as innovative resources for the development of competencies in compulsory secondary education Núm. 39 Pág. 238-256 ARTICULO | 2021 | Digital Education Review |
Carrión Candel, Elena
Pérez Agustín, Mercedes
Giménez de Ory, Elena
|
AICLE o solo "buena enseñanza" en Kazajistán? Vol. 13 Núm. 27 Pág. 55-81 ARTICULO | 2019 | Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas |
Karabassova, Laura
|
A study of self-reported opinions of L1-based communication strategies in CLIL and NON-CLIL secondary-school learners of L3 English Vol. 18 Núm. 1 Pág. 72-90 ARTICULO | 2019 | RAEL |
Ollo Jiménez, Patricia
Martínez Adrián, María
|
La competencia escrita de alumnos de programas bilingües y no bilingües de educación secundaria Vol. 23 Núm. 76 Pág. 179-202 ARTICULO | 2018 | Revista mexicana de investigación educativa |
Madrid Fernández, Daniel
Corral Robles, Silvia
|
Teaching Music in English Vol. 11 Núm. 1 Pág. 109-140 | 2018 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Bellés Calvera, Lucía
|
Extramural Exposure and Language Attainment Núm. 29 Pág. 91-114 ARTICULO | 2018 | Porta Linguarum |
Lancaster, Nina Karen
|
Exploring CLIL contribution towards the acquisition of cross-curricular competences Núm. 13 Pág. 75-85 ARTICULO | 2018 | Revista de lingüística y lenguas aplicadas |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
|
How does CLIL affect the acquisition of reading comprehension in the mother tongue? A comparative study in secondary education Núm. 8 Pág. 7-26 ARTICULO | 2017 | Investigaciones Sobre Lectura |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
|
Are CLIL learners simply faster or also different? Evidence from L1 use in the repair sequences and discourse markers of CLIL and EFL learners Núm. 13 Pág. 127-145 ARTICULO | 2016 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Lázaro Ibarrola, Amparo
|
The impact of CLIL on the acquisition of L2 competences and skills in primary education Vol. 16 Núm. 2 Pág. 81-101 ARTICULO | 2016 | IJES |
Nieto Moreno de Diezmas, Esther
|
L1 Use, Lexical Richness, Accuracy and Syntactic Complexity in the Oral Production of CLIL and NON-CLIL Learners of English Vol. 37 Núm. 2 Pág. 175-197 ARTICULO | 2015 | Atlantis |
Martínez Adrián, María
Gutiérrez Mangado, María Juncal
|
Examining the impact of amount of exposure on l2 development with CLIL and non-CLIL teenage students Núm. 26 Pág. 133-147 ARTICULO | 2014 | Sintagma |
Saladrigues, Gemma
Llanes, Àngels
|
The efficacy of a reading aloud task in the teaching of pronunciation Núm. 12 Pág. 95-112 ARTICULO | 2014 | Journal of English Studies |
Martínez Adrián, María
|
The impact of additional CLIL exposure on oral english production Núm. 11 Pág. 113-131 ARTICULO | 2013 | Journal of English Studies |
Gallardo del Puerto, Francisco
Gómez Lacabex, Esther
|
Phonetic and syntactic transfer effects in the english interlanguage of Basque/Spanish bilinguals Núm. 10 Pág. 51-83 ARTICULO | 2013 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Martínez Adrián, María
Gallardo del Puerto, Francisco
Gutiérrez Mangado, María Juncal
|
An overview of Content and Language Integrated Learning Núm. 11 Pág. 93-101 ARTICULO | 2011 | Huarte de San Juan |
Martínez Adrián, María
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 01-Oct-2024