Procedural repetition in task-based interaction among young EFL learners (2017) Lázaro Ibarrola, Amparo Hidalgo Gordo, María Ángeles ITL International Journal of Applied Linguistics Vol. 168 Núm. 2 Pág. 183-202
- Número de citas: 4 (75.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 2 FILOLOGIAS 4 LINGUISTICA 2 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Are EFL writers motivated or demotivated by model texts and task repetition? Vol. 21 Núm. 2 Pág. 29-55 ARTICULO | 2021 | IJES |
Lázaro Ibarrola, Amparo
Villarreal Olaizola, Izaskun
|
A cross-sectional study on task type and negotiation of meaning in CLIL child-child interaction Núm. 35 Pág. 183-204 ARTICULO | 2021 | Porta Linguarum |
Hidalgo Gordo, María Ángeles
Azpilicueta Martínez, Raúl
|
Questioning the effectiveness of procedural repetition Núm. 31 Pág. 7-20 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Lázaro Ibarrola, Amparo
Villarreal Olaizola, Izaskun
|
Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges Vol. 18 Núm. 2 Pág. 119-143 ARTICULO | 2018 | IJES |
García Mayo, María del Pilar
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Jul-2024