Child task-supported interaction in the Spanish EFL setting. Research and challenges (2018) ARTICULO García Mayo, María del Pilar IJES. international journal of English studies Vol. 18 Núm. 2 Pág. 119-143

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Introducción
Introducción Núm. 23 Pág. 7-14 ARTICULO
2023 Huarte de San Juan
García Pastor, María Dolores
Enseñanza gramatical reflexiva e interlingüística en lenguas extranjeras
Enseñanza gramatical reflexiva e interlingüística en lenguas extranjeras Núm. 23 Pág. 65-92
2023 Huarte de San Juan
García Pastor, María Dolores Sanz-Moreno, Raquel
A matter of age
A matter of age Núm. 19 Pág. 9-41 ARTICULO
2022 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Azpilicueta Martínez, Raúl Lázaro Ibarrola, Amparo
Are EFL writers motivated or demotivated by model texts and task repetition?
Are EFL writers motivated or demotivated by model texts and task repetition? Vol. 21 Núm. 2 Pág. 29-55 ARTICULO
2021 IJES
Lázaro Ibarrola, Amparo Villarreal Olaizola, Izaskun
A cross-sectional study on task type and negotiation of meaning in CLIL child-child interaction
A cross-sectional study on task type and negotiation of meaning in CLIL child-child interaction Núm. 35 Pág. 183-204 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Hidalgo Gordo, María Ángeles Azpilicueta Martínez, Raúl
Interaction patterns and support for learning in the primary foreign language classroom
Interaction patterns and support for learning in the primary foreign language classroom Núm. 36 Pág. 65-82 ARTICULO
2021 Porta Linguarum
Leslie, Carolyn E.
The Use of Previously Known Languages by L2 Learners
The Use of Previously Known Languages by L2 Learners Núm. 20 Pág. 191-208 ARTICULO
2020 Elia
Martínez Adrián, María
Verbal evidence of task-related strategies in EFL
Verbal evidence of task-related strategies in EFL Vol. 20 Núm. 3 Pág. 1-28 ARTICULO
2020 IJES
Azpilicueta Martínez, Raúl

* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Jun-2024