Cognitively demanding learning materials with texts and instructional pictures: teachers' diagnostic skills, pedagogical beliefs and motivation (2012) McElvany, Nele Schroeder, Sascha Baumert, Jürgen Schnotz, Wolfgang Horz, Holger Ullrich, Mark European journal of psychology of education Vol. 27 Núm. 3 Pág. 403-420
- Número de citas: 4 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Students’ text-picture-integration Vol. 12 Núm. 3 Pág. 251-268 ARTICULO | 2023 | International Journal of Educational Psychology |
Ohle-Peters, Annika
McElvany, Nele
Ullrich, Mark
|
Using the theory of planned behavior to predict teachers’ likelihood of taking a competency-based approach to instruction Vol. 34 Núm. 1 Pág. 169-186 ARTICULO | 2019 | European journal of psychology of education |
Lenski, Anna
Richter, Dirk
Lüdtke, Oliver
|
The impact of instruction and student characteristics on the development of students’ ability to read texts with instructional pictures Vol. 34 Núm. 2 Pág. 375-395 ARTICULO | 2019 | European journal of psychology of education |
Oerke, Britta
McElvany, Nele
Ohle-Peters, Annika
Horz, Holger
Ullrich, Mark
|
Criterios de evaluación para la enseñanza de la geografía, la historia y las ciencias sociales, según el modelo de principios científico-didácticos (P. C. D.) Vol. 6 Núm. 1 Pág. 49-60 ARTICULO | 2013 | Revista Iberoamericana de Evaluación Educativa |
García Ruiz, Antonio Luis
Muñoz Bandera, Juan Francisco
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Oct-2024