Cognitively demanding learning materials with texts and instructional pictures: teachers' diagnostic skills, pedagogical beliefs and motivation (2012) McElvany, Nele Schroeder, Sascha Baumert, Jürgen Schnotz, Wolfgang Horz, Holger Ullrich, Mark European journal of psychology of education Vol. 27 Núm. 3 Pág. 403-420

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Students’ text-picture-integration
Students’ text-picture-integration Vol. 12 Núm. 3 Pág. 251-268 ARTICULO
2023 International Journal of Educational Psychology
Ohle-Peters, Annika McElvany, Nele Ullrich, Mark
Using the theory of planned behavior to predict teachers’ likelihood of taking a competency-based approach to instruction
Using the theory of planned behavior to predict teachers’ likelihood of taking a competency-based approach to instruction Vol. 34 Núm. 1 Pág. 169-186 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Lenski, Anna Richter, Dirk Lüdtke, Oliver
The impact of instruction and student characteristics on the development of students’ ability to read texts with instructional pictures
The impact of instruction and student characteristics on the development of students’ ability to read texts with instructional pictures Vol. 34 Núm. 2 Pág. 375-395 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Oerke, Britta McElvany, Nele Ohle-Peters, Annika Horz, Holger Ullrich, Mark
Criterios de evaluación para la enseñanza de la geografía, la historia y las ciencias sociales, según el modelo de principios científico-didácticos (P. C. D.)
Criterios de evaluación para la enseñanza de la geografía, la historia y las ciencias sociales, según el modelo de principios científico-didácticos (P. C. D.) Vol. 6 Núm. 1 Pág. 49-60 ARTICULO
2013 Revista Iberoamericana de Evaluación Educativa
García Ruiz, Antonio Luis Muñoz Bandera, Juan Francisco

* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Oct-2024