págs. 7-18
'A hint of somewhat unexpresst': Tennyson y la lectura del signo poético
págs. 19-27
págs. 28-36
págs. 37-52
Requests and apologies: a comparison between native and non-native speakers of English
págs. 53-61
Masochism and representation in modern horror: the case "Alien 3"
págs. 62-73
"The greatest creative writer in English of our time": F.R. Leavis y sus primeros escritos sobre Lawrence
págs. 74-94
págs. 95-104
'What's in a name?' Construction of female images in film 'noir': the case of Fritz Lang's "The blue gardenia"
págs. 105-115
Aproximaciones a una nueva retórica: estrategias persuasivas en los Sonetos 1 a 17 de Shakespeare
Juan Antonio Prieto Pablos, Lucía Galve Rivera, María José Gómez Calderón
págs. 116-133
Complementation in Early Modern Englísh: finite complements as objects in Lyly's "Euphues"
págs. 134-148
págs. 149-164
págs. 165-175
Critical praxis of the English language: Its pedagogy as cultural action
págs. 176-194
Antropología y discurso: la contradicción realizativa como principio hermenéutico en Paul de Man
págs. 195-212
págs. 213-227
págs. 229-240
págs. 241-267
págs. 268-285
The obscure maternal double: the mother-daughter relationship represented in and out of matrophobia
págs. 286-294
págs. 295-305
págs. 306-336
Stoicism and plain style in Ben Jonson: an analysis of some of his verse epistles
págs. 337-347
La suspensión de la incredulidad en la metaficción de Angela Carter: "Nights at the circus" y "Wise children"
págs. 348-358
Delimiting semantics and pragmatics: a functional, structural criterion
págs. 359-367
págs. 368-378
págs. 379-389
Avant-garde cinema and cultural negotiation: documentary expression, surrealism and cold war politics in James Agee and Helen Levitt's "In the street"
págs. 390-406
págs. 407-415
Faulty logic and love affairs: A pragmatic interpretation of a passage from Julian Barnes' "Talking it over"
págs. 416-432
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados