págs. 1-18
Overview of science communication (2017-2022): A thematic and bibliographic analysis
Macarena Parejo Cuéllar, Samanta Flores Jaramillo, Eduardo Carcaboso García
págs. 19-38
págs. 39-53
págs. 55-72
págs. 73-89
The best advertising strategy to communicate about the Paralympic Games?
Àngels Álvarez Villa, Sandra Femenía Almerich, José Manuel Ausin Azofra
págs. 91-106
págs. 107-123
págs. 125-140
The communication of public aid in the European Union: the case of Next Generation European funds
María J. Vilaplana Aparicio, Marta Martín Llaguno, Natalia Bonet Pizarro
págs. 141-159
págs. 161-176
págs. 177-192
Es reseña de:
Love, Friendship and Storytelling: Talking with Young People about the Best-Loved Works of Their Generation
Norberto González Gaitano, Gema Bellido Acevedo, Cecilia Galatolo
EDUSC, 2023. ISBN 979-12-5482-112-1
págs. 193-194
Es reseña de:
Grandes comunicadores de la ciencia. De Galileo a Rodríguez de la Fuente
Granada : Comares, 2024
págs. 195-196
págs. 197-199
págs. 201-218
págs. 219-235
págs. 237-254
Generative AI changes the book publishing industry: reengineering of business processes
Olena Ryzhko, Tetiana Krainikova, Svitlana Vodolazka, Kateryna Sokolova
págs. 255-271
págs. 273-289
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados