Strategies for retention and completion in vocational education: Faculty perspectives
Parina Yamjal, Ahmed AL Sadi
págs. 247-265
Combinación de metodologías activas para promover la confianza en la elaboración y defensa del tfg. Un estudio en el grado de finanzas y contabilidad
Gema Albort Morant, Inmaculada Masero Moreno, Paula Montero Benavides
págs. 319-344
Aprendizaje ágil en marketing: Scrum en educación superior
Cristina Aragonés Jericó, Pedro Canales Ronda
págs. 345-360
A review of entrepreneurship education research and practice
Pau Sendra Pons, Carolina Calatayud, Dolores Garzón
págs. 361-376
Sequelae of the covid-19 pandemic in the performance of undergraduate students from a gender perspective
Leticia Castaño Va, José Emilio Farinós Viñas, Ana María Ibáñez Escribano
págs. 377-391
Twitter as a tool to monitor attitudes: The strategic usage of social media
Jorge Villagrasa, Colin Donaldson, Cortes López Medina
págs. 392-423
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: