Política,pedagogies i ciutadania emancipada
Xavier Besalú Costa
págs. 5-14
Els relats de la història com a motiu de conversa educativa
Judit Soler Fernández, Eulàlia Collelldemont Pujadas
págs. 15-20
Les paradoxes del confinament i el teixit de xarxes
Mijo Miquel Bartual
págs. 31-41
Educació d’adults: democràcia, ciutadania i emancipació
Licínio C. Lima
págs. 43-53
Algunes experiències viscudes d’allò anomenat educació/alfabetització política
Sebastiá Parra Nuño
págs. 55-67
La Troca com a projecte emancipador. La seva gènesi
Ester Rams de Pablo, Adriana Sabaté Muriel
págs. 68-76
Ciutadania activa al CEPA Son Canals (Palma, Mallorca)
Magdalena Balle Garcia
págs. 77-85
El desenvolupament local com procés educatiu: la intervenció de l'Associació IN LOCO en la serra de Caldeirao
Alberto Melo, Maria Priscila Soares
págs. 86-106
Emancipació feminista a l'Institut Bitàcola
María Ballbé Martínez
págs. 107-114
Barreres d’accés a l’educació secundària post-obligatòria a Barcelona. Oferta, experiències escolars i orientació
Judith Jacovkis, Alejandro Montes, Aina Tarabini-Castellani Clemente
págs. 115-126
La Repartidora: sabers comuns a través dels llibres
Jordi G. Miravet
págs. 127-134
La represa del moviment Freinet valencià
Consol Aguilar
págs. 137-141
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: