Infants i joves que migren sols en temps de COVID-19. Una mirada des dels serveis
Melissa Schmidlin Roccatagliata, Marta Venceslao Pueyo, Omaira Beltrán Sánchez, Montserrat Freixa Niella, Angelina Sánchez Martí
págs. 13-28
Adaptacions curriculars i impactes de la COVID-19 al pràcticum de pedagogia de la Universitat de Barcelona: satisfacció i aprenentatges durant la pandèmia
Assumpta Aneas Álvarez, Jorge Luis Méndez Ulrich, Mònica Ferré Tobaruela
págs. 29-49
Oliver Rolando Peñafiel Muñoz, Sergio Orlando Velasco Muñoz, Liz Stefani Rubin de Celis Chávez, Hanna Patricia Medrano Romero, Anderson Roy Calle Mamani
págs. 51-67
L’educació social i la COVID-19
Montserrat Freixa Niella, Bru Barba, Marc Armengol, Lara Guerrero, Estel Fabra, Fran González, Alba de Hita, Deyanira Vico, Alba Xirinachs
págs. 69-81
El pensament crític: competència bàsica en un context virtual d’emergència educativa
págs. 83-97
págs. 99-111
págs. 113-120
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados