Pròleg
Aina Monferrer Palmer
págs. 5-9
Escenaris de la violència colonial en la novel·la moçambiquesa: el cas de As visitas do Dr. Valdez, de João Paulo Borges Coelho
Nazir Ahmed Can
págs. 11-26
L’ensenyament de la literatura gallega al Brasil. Aportacions per a un nou enfocament
Noa Fernández Pazo
págs. 27-36
El repte de l’ensenyament de la literatura espanyola al Brasil: algunes propostes per a docents dedicats
Aitor Rivas Rodríguez, Carlos Ferrer Plaza
págs. 37-47
Cantant des de la mateixa partitura: un enfocament holístic a les llengües modernes i als Estudis Culturals
Dominic Keown
págs. 49-56
Aproximació a un ensenyament de la literatura (nord) catalana: l’oralitat en Jordi Pere Cerdà
Josep Marqués Meseguer
págs. 57-66
El currículum ocult en els manuals de llengua i literatura. El personatge literari com a símptoma
Javier Vellón Lahoz
págs. 67-82
Personatge i emocions en la pràctica teatral a l’aula
Adolf Piquer Vidal, Carme Rufino
págs. 83-96
«La Trilogia de València» de Joan Francesc Mira: una aproximació geogràfica a la literatura i l’oralitat
Anna Laura Díaz Iglesias
págs. 97-102
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: