Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


El repte de l’ensenyament de la literatura espanyola al Brasil: algunes propostes per a docents dedicats

  • Autores: Aitor Rivas Rodríguez, Carlos Ferrer Plaza
  • Localización: Anuari de l'Agrupació Borrianenca de Cultura: Revista de recerca humanística i científica, ISSN 1130-4235, ISSN-e 2340-4787, Nº. 28, 2017 (Ejemplar dedicado a: Literatura i ensenyament de llengües. Propostes, escriptors i contextos minoritaris o transfronterers), págs. 37-47
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • En aquest text pretenem acostar-nos a la situació actual de l’ensenyament de la llengua i de la literatura espanyola al Brasil. Posarem especial atenció a l’ensenyament de la literatura espanyola, i presentarem algunes dificultats i problemes a què el docent ha d’enfrontar-se a l’hora d’ensenyar literatura espanyola en el context educatiu brasiler. Tot seguit, oferirem quatre claus de treball a partir de l’experiència educativa dels autors, professors durant diversos anys a Brasil, que pretenen ser útils per a docents que s’enfronten amb els reptes d’ensenyar literatura espanyola en universitats brasileres.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno