págs. 3-11
Marketing myopia in Brazilian public universities: an empirical study involving academicians
Dalton de Sousa, André Luiz Zambalde, Gustavo Quiroga Souki, Ricardo Braga Veroneze
págs. 12-23
Patents go to the market?: university-industry technology transfer from a Brazilian perspective
Laís Santana Viana, Danilo Moreira Jabur, Paulina Ramirez, Gustavo Pereira da Cruz
págs. 24-35
Organizational ambidexterity: a study in Brazilian higher education institutions
Juliano Lima Soares, Dálcio Roberto dos Reis, João Carlos da Cunha, Pedro José Steiner Neto
págs. 36-46
págs. 47-53
Object and means of university-firm technology transfer
Daniela Althoff Philippi, Emerson Antonio Maccari, Priscila Rezende da Costa
págs. 54-63
págs. 64-78
Calidad de la relación universidad-empresa en una universidad pública de Colombia
Silvana Janeth Correa Henao, Beatriz Londoño Giraldo, Juan Fernando Tavera Mesías
págs. 79-89
El papel de las oficinas de transferencia tecnológica (OTT) en las universidades: una perspectiva de la última década.
págs. 104-112
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados