Learning Potential is Useful in Pre-schoolers with Fragile X and Down Syndrome
María Auxiliadora Robles Bello, Nieves Valencia Naranjo, David Sánchez Teruel
págs. 51-57
How Does a Bicycle Work? A New Instrument to Assess Mechanical Reasoning in School Aged Children
Eleonora Cannoni, Anna Silvia Bombi, Gemma Marano, Anna di Norcia
págs. 59-62
págs. 63-74
Eva Vicente Sánchez, Verónica Marina Guillén-Martín, Miguel Ángel Verdugo Alonso, María Isabel Calvo Álvarez
págs. 75-83
José Ángel Martínez Huertas, Olga Jastrzebska, Adrián Mencu, Jessica Moraleda, Ricardo Olmos Albacete, José Antonio León Cascón
págs. 85-92
Flexibility of Gender Stereotypes: Italian Study on Comparative Gender-consistent and Gender-inconsistent Information
Elisabetta Sagone, Maria Elvira De Caroli, Rossella Falanga, Marinella Coco, Valentina Perciavalle
págs. 93-98
Adaptación de la escala de satisfacción académica en estudiantes universitarios chilenos.
Jorge Vergara Morales, Milenko Del Valle Tapia, Alejandro E. Díaz Mujica, María Victoria Pérez Villalobos
págs. 99-106
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados