Teacher Professional Development: International Perspectives and Approaches
págs. 240-251
págs. 252-263
págs. 264-278
Teacher Professional Development in Finland: Towards a More Holistic Approach
págs. 279-294
Teacher Professional Development in Hong Kong Compared to Anglosphere: the Role of Confucian Philosophy
págs. 295-310
Teacher Professional Development in Singapore: Depicting the Landscape
Alfredo Bautista Arellano, Joanne Wong, Saravanan Gopinathan
págs. 311-326
Pathways that Converge in Teacher Professional Development: Are they present in Spain?
págs. 327-342
Desarrollo Profesional Docente: Perspectivas y Enfoques Internacionales
págs. 343-355
págs. 356-369
págs. 370-386
Desarrollo profesional docente en Finlandia: Hacia un enfoque más holístico
págs. 387-404
El Desarrollo Profesional Docente en Hong Kong Comparado con los Países Anglosajones: El Rol del Confucianismo
págs. 405-422
Desarrollo Profesional Docente en Singapur: Describiendo el Panorama
Alfredo Bautista Arellano, Joanne Wong, Saravanan Gopinathan
págs. 423-441
págs. 442-458
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados