págs. 14-25
How do good teachers teach? Bases and values
María Cristina Martínez, Silvia A. Branda, Luís Porta Vázquez
págs. 26-35
págs. 36-47
Donzilia Ferreira de Sousa, Juan Manuel Trujillo Torres, Juan Antonio López Núñez, Maria Martins Sousa
págs. 48-61
págs. 62-81
págs. 82-94
págs. 95-105
Native Students and inmigration: Influence of family experiences as emigrants in the relationship with their inmigrant school partners
David-José Villén García Galán, Tomás Sola Martínez, Francisco Javier Hinojo Lucena
págs. 106-121
págs. 122-132
págs. 133-143
págs. 144-149
págs. 150-159
págs. 160-168
Planning of the curriculum of portuguese as mother tongue in portuguese secondary schools
Maria da Conceição Cardoso Tábuas Martins Coelho, Inmaculada Aznar Díaz
págs. 169-179
págs. 180-190
Inmaculada Alemany Arrebola, Gloria Rojas Ruiz, Miguel Ángel Gallardo Vigil, Sebastián Sánchez Fernández
págs. 191-203
págs. 204-216
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados