Inequality of Educational Outcomes: International Evidence from PISA
págs. 5-20
págs. 21-40
The Segmentation of the Argentine Education System: Evidence from PISA 2009
págs. 41-64
Using the Oaxaca-Blinder Decomposition Technique to Analyze Learning Outcomes Changes over Time: An Application to Indonesia’s Results in PISA Mathematics
Felipe Barrera Osorio, Vicente García Moreno, Harry Anthony Patrinos, Emilio Ernesto Porta
págs. 65-84
Exploring the gap difference in 2000-2009 PISA Test Scores between Argentina, Chile and Mexico
Manuel Gigena, María Luz Vera, Roberto F. Giuliodori, Héctor R. Gertel
págs. 85-96
págs. 97-118
págs. 119-134
La educación medioambiental en España: Una aproximación a partir de los datos de PISA 2006
José Manuel Cordero Ferrera, María Angeles García Valiñas, César Manchón López, Manuel Antonio Muñiz Pérez
págs. 135-156
Floreat Scuola: An International Analysis of Parental Satisfaction with Schools
págs. 157-174
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados