págs. 6-8
Èxit escolar i coresponsabilitat educativa: avaluació del programa d’acompanyament a l’èxit educatiu de la Fundació Catalunya-La Pedrera
Jordi Longás Mayayo, Eduard Longás Mayayo, Teresa Hernández, Elisabet Vinagre Garcia
págs. 11-27
págs. 28-43
Quan el treball amb famílies esdevé una oportunitat
Judit Juventench Pastra, Meritxell Pomés Juncosa, Ester Pujol Portell
págs. 44-58
Perfil, funcions i competències de l’educador social a debat: anàlisi de la trajectòria de la formació de professionals de l’educació social
Luisa Losada-Puente, Jesús Miguel Muñoz Cantero, Eva María Espiñeira Bellón
págs. 59-76
La Producció teòrica en l’exercici de l’educació social: la tasca de pensar
págs. 77-83
El Projecte educatiu d’un CRAE: una experiència de construcció participativa
págs. 87-101
Les Intuïcions pedagògiques de Juan Bosco: una lectura des de l’educació social
págs. 102-119
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados