págs. 3-4
págs. 4-4
págs. 5-22
A psychometric evaluation of the Learning Styles Questionnaire: 40-item version
págs. 23-32
págs. 33-41
págs. 42-62
págs. 63-71
Developing an e-readiness model for higher education institutions: results of a focus group study
págs. 72-82
Faculty adoption behaviour about web-based distance education: a case study from China Agricultural University
págs. 83-94
Perils and promises: University instructors’ integration of technology in classroom-based practices
págs. 95-105
The virtual lecture hall: utilisation, effectiveness and student perceptions
Kenneth M. Cramer, Kandice R. Collins, Don Snider, Graham Fawcett
págs. 106-115
págs. 116-132
Quality assurance in online education: The Universitas 21 Global approach
págs. 133-152
págs. 153-157
págs. 158-160
págs. 161-163
págs. 164-166
págs. 167-170
págs. 171-171
págs. 171-172
págs. 172-173
págs. 173-173
págs. 174-174
págs. 174-175
págs. 175-176
págs. 176-177
págs. 177-178
págs. 178-179
págs. 179-179
págs. 179-180
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados