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págs. 1-23
What is Public Service on the Internet?: Digital Challenges for Media Policy in Europe
págs. 24-39
Quality Press and (or) Economic Success?: Commercialization of Press and Key Dilemmas of Czech Newspaper Editors
págs. 40-61
España, Francia, Italia y Portugal: cuatro modelos diferenciados de prensa euromediterránea
Guadalupe Aguado Guadalupe, Josep. M. Sanmartí Roset, Raúl Magallón Rosa
págs. 62-84
págs. 85-112
Mediapro against Sogecable: Football War and the Inefficient Spanish Administration Regulation (2006-2008)
págs. 113-134
Concepto y Taxonomía de la Industria de la Comunicación
Juan Pablo Artero Muñoz, Francisco Javier Pérez Latre, Alfonso Sánchez-Tabernero
págs. 135-145
Why Some Wikis are More Credible than Others: Structural Attributes of Collaborative Websites as Credibility Cues
Helen Nofrina, Vani Viswanathan, Thanomwong Poorisat, Benjamin H Detenber, Peiqi Chen
págs. 146-168
Can segmented publics foster a general public sphere in the EU?: An example from the consultation practices of the European Commission.
págs. 169-185
págs. 186-199
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Análisis de Webhost Comerciales: Comercio Electrónico
págs. 212-225
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Los programas del corazón: nuevas políticas y alianzas entre productoras y cadenas de Televisión
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