‘Poems look like a mathematical equation’: Assessment in poetry education
págs. 1-17
When the border educates: Malín Alegria’s Sofi Mendoza’s Guide to Getting Lost in Mexico (2007)
págs. 19-32
Anglicisms and calques in upper social class in pre-revolutionary Cuba (1930–1959): A sociolinguistic analysis
págs. 33-55
págs. 57-74
págs. 75-96
Review of Monroy-Casas, Rafael & Arboleda-Guirao, Inmaculada. 2014. Readings in English Phonetics and Phonology. Valencia: Universitat de València. 409 pages. ISBN: 978– 84–370–9455–7
Es reseña de:
Readings in English Phonetics and Phonology / coord. por Rafael Monroy Casas, Inmaculada de Jesús Arboleda Guirao
Instituto Interuniversitario de Lenguas Modernas Aplicadas (IULMA) : Universidad de Valencia = Universitat de València, 2016. IULMA monographs, 1. ISBN 9788437094564
págs. 97-100
Review of Quiring, Bjôrn. 2014. Shakespeare’s Curse. The Aporias of Ritual Exclusion in Early Modern Royal Drama. London / New York, NY: Routledge. 266 pages. ISBN: 978–0– 415–51756–0
Es reseña de:
Shakespeare’s Curse. The Aporias of Ritual Exclusion in Early Modern Royal Drama.
Bjôn Quiring
Abingdon: : Routledge , 2014
págs. 101-113
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados