Escola i societat: el risc i la incertesa
Josep María Rotger Cerdà
pág. 6
Nombre i quantitat. Aprenentatges del segle XXI
Lluís Segarra
pág. 9
Suma o resta? Procediments informals en la resolució de problemes
Javier Fraile Martín
pág. 15
Matemàtiques des d'un punt de vista constructivista, o construtivisme des d'un punt de vista matemàtic?
David Barba Uriach
pág. 22
Algorismes aritmètics a l'escola primària
Cecilia Calvo Pesce, David Barba Uriach
pág. 30
Pensar, tècniques per arribar a donar resposta a un problema o a una investigació
Miranda Fernández
pág. 39
Aprende a comptar, una necessitat a educació infantil
Carme Barba i Corominas
pág. 45
Les mares, els pares i filosofia per a nens i nenes
Gloria Arbonés
pág. 51
El conte, el músic i el compositor
Mercè Dorado
pág. 54
Organitza't amb la recerca
Ana Rubio, Neus Escudé
pág. 58
El projecte PISA, avantatges i limitacions
Núria Sans
pág. 64
Les xarxes telemàtiques als centres educatius
Montserrat Tesouro i Cid, Juan Puiggalí Allepuz
pág. 68
Participar a l'escola, participar en educació
Lola Abelló Planas
pág. 80
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: