Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Flujo y comportamiento del consumidor en línea: un anàlisis empírico de las experiencias de consumo de productos formativos

  • Autores: Irene Esteban Millat
  • Directores de la Tesis: Inmaculada Rodríguez Ardura (dir. tes.), Antoni Meseguer Artola (dir. tes.)
  • Lectura: En la Universitat Oberta de Catalunya ( España ) en 2011
  • Idioma: español
  • Tribunal Calificador de la Tesis: Ramón Alemany Leira (presid.), Gerard Anthony Ryan (secret.), Carlos Flavián Blanco (voc.)
  • Materias:
  • Enlaces
    • Tesis en acceso abierto en: TDX
  • Dialnet Métricas: 3 Citas
  • Resumen
    • Proposem i provem empíricament un model integral de flux en un entorn virtual d’aprenentatge amb una orientació del consumidors. El nostre objectius és aclarir les ambigüitats i inconsistències existents a la literatura sobre la conceptualització i operacionalització de flux en contextos de navegació i de consum en general. El model, contrastat a través d’un qüestionari en línia amb una mostra de 2.574 estudiants, inclou un nou determinant de flux (personalització) i noves relacions entre les variables relacionada amb el flux. D’altra banda, es demostren dues conseqüències positives directes de flux (afecte positiu i aprenentatge). Aquest treball de recerca llança llum sobre els processos de navegació en línia i per tant, en un disseny més adequat per als entorns virtuals d’aprenentatge.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno