Entre el text poètic i la literatura multimodal: propostes per a formar lectors competents constitueix un recull d’estudis desenvolupats per docents i investigadors en el camp de la didàctica de la llengua i la literatura procedents de diferents universitats. Com a fil conductor a la dotzena de capítols compilats subjau la pretensió de contribuir a la formació de lectors competents i, per tant, al desenvolupament de la competència literària dels estudiants des de l'etapa d'Educació Primària fins a la formació de mestres als graus de Magisteri, entesa aquesta competència en un sentit ampli que implica la comprensió, la interpretació, la producció i el gaudi de textos literaris dels diferents gèneres i en diferents formats, des d'una perspectiva inclusiva i sostenible.
Mirant al cel: entorn de les possibilitats de l'educació poètica i la sostenibilitat a l'aula de Primària
págs. 13-33
La didàctica de la poesia i la dramatització de poemes: alguns exemples de la poesia de Vicent Andrés Estellés (1924-1993).
págs. 34-45
págs. 46-57
págs. 58-70
L'exili republicà en les biografies gràfiques d'Antonio Machado: una proposta didàctica
págs. 71-97
Educació literària, poesia i multimodalitat: orientacions metodològiques i possibilitats didàctiques
págs. 98-122
Llibres il·lustrats de no-ficció i ODS: anàlisi qualitativa d’una experiència didàctica en la formació literària de mestres
págs. 124-151
La lectura de la literatura gràfica davant del repte de canvi de l'Agenda 2030: cap a una educació per al desenvolupament sostenible (EDS)
págs. 152-172
págs. 173-192
Educació literària i discurs multimodal: anàlisi de Kintsugi d’Issa Watanabe
págs. 193-216
págs. 217-246
Maldita Alejandra d’Ana Müshell: una proposta didàctica per a treballar la poesia hispanoamericana a través de les biografies gràfiques literàries
págs. 247-272
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados