“IkerGazte2021: Nazioarteko Ikerketa Euskaraz” goiburu duen kongresuaren artikulu-bilduma dugu hau. Izenburu horretan Ikerketa, Euskara eta Gaztetasuna bildu nahi izan ditugu. Ikusgarri egin nahi dugu Euskal Herriko ikertzaile gazteek egiten duten nazioarte mailako ikerketa. Maiz nazioartean erakutsi eta aurkezten dira lan horiek, Euskal Herrian eta euskaraz aurkezteko aukera izan gabe.
Kongresu honen helburua komunitate-zientifiko euskalduneko ikertzaileak bildu eta elkarren berri izatea da, arlo guztiak jorratuz; hasi humanitateetatik eta gizarte-zientzietatik, eta zientzia zehatz, natur zientzia, ingeniaritza, arkitektura eta osasun-arloetako gaietaraino. Nazioartean ingelesez argitaratu ohi diren lanak euskaraz ere argitaratzeko eta zabaltzeko aukeraren aldeko apustua da.
págs. 13-18
págs. 19-26
Zuzenbideak genero estereotipoak kontuan hartzen:: Euskal Autonomia Erkidegoko kasuari erreferentzia bat
págs. 27-32
págs. 33-40
Hitzen indarra: arte kritika, emakume artistak zokoratzeko eragilea
págs. 41-48
págs. 49-56
págs. 57-64
págs. 65-70
págs. 71-78
págs. 79-86
Komunitarioa: gizarte zerbitzuetarako aukera
págs. 87-94
págs. 95-102
Irakaskuntza publikorako sarbidearen azterketa: Europako irakasle-gaitasunak oinarri
págs. 103-110
Zahartzaroko mendekotasuna eta arreta ereduen trantsizioa:: irudikapen sozialen teoriatik hurbilpena
Uzuri Castelo Moñux, Lorena Gil de Montes Etxaide, Maider Larrañaga Egilegor
págs. 111-120
págs. 121-128
“4 URTAROAK”: Mindfulness Birtuala AGHN duten haurretan
Amaiur Olarza Goikoetxea, Goretti Soroa Martínez, Aitor Aritzeta Galán
págs. 129-136
Aitatasunerako trantzisioa igarotze erritu bezala: Lehen pertsonan egindako ikerketa kasu bat
págs. 137-144
págs. 145-152
Ipar Haizearen Erronka filmaren emakumezko pertsonaien analisia: rolak, espazioak eta ekintzak,
págs. 153-160
págs. 161-168
Ezeztapena identifikatzeko Murriztapen Gramatikako erregelak sentimenduen analisiaren testuinguruan
Jon Alkorta Agirrezabala, Koldobika Gojenola Galletebeitia, Mikel Iruskieta Quintian
págs. 169-176
Bizitzaren sostengarritasunerako bidean: herri mugimenduen antolaketa egiturak eta militantziaeredu berriak
págs. 177-184
“Elkar Laguntza”: berdinen arteko gizarte-laguntza esku-hartze baten eragina bularrekominbizia duten pazienteen aurre-egite estrategietan
Ibane Aizpurua Pérez, Amaia Arregi Agirre, David Gonzalez, Maite Aguinaga, Ainitze Labaka Etxeberria, Joana Perez Tejada
págs. 185-192
Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzara bideratutako STEM proiektuen azterketa kuantitatiboa
Haritz Iribas Pardo, Patricia Arantzazu Gonzalez, Unai Carmona Igartua
págs. 193-200
págs. 201-208
Kontabilitateak behar luke bihotzik? Maitasunaren ekonomia kudeatzeko lanabesak: ikastolen kasua
Aitor Bengoetxea Alkorta, Unai del Burgo García, María Jesús Luengo Valderrey
págs. 209-216
Lehen Hezkuntzako ikasleen segurtasun digitala: eskaerak eta konpromisoak #Izandig proiektuaren baitan
págs. 217-222
Bigarren Hezkuntzako ikasleen Landareekiko Itsutasuna eta biodibertsitatearen kontzeptualizazioa
Oier Pedrera Diez, Oihana Barrutia Sarasua, Joserra Díez López
págs. 223-230
Euskal kirol federazioak, berdintasunaren utopia
Judit Martínez Abajo, Olatz Bastarrica Varela, María Teresa Vizcarra Morales, Gema Lasarte Leonet
págs. 231-238
págs. 239-246
Unai Atutxa Barrenetxea, Mikel Iruskieta Quintian, Olatz Ansa Osteriz, Arantza Díaz de Ilarraza Sánchez
págs. 247-254
Presentismoaren determinatzaileak: laneko eskakizunak eta baliabideak,
María Lourdes Gastearena Balda, Andrea Ollo López, Martín Lazarra Kintana
págs. 255-268
Genero-arauak eta identitatearen garapena haurtzaroan: marjinazio-oroitzapen disidenteen analisia
Irati León Hernández, Rakel Gamito Gómez, María Teresa Vizcarra Morales
págs. 269-274
Euskal gatazk(ar)en ertzetako biolentziak: 80-90eko hamarkadetan senide eta lagunak gatazkarenerdigunean izan dituzten andreen memoriaren eta praktika erresistenteen bilketafeminista bat
págs. 275-282
Abestiak eta sinbolismoa: hegan egitearen garrantzia euskal musika popularrean
págs. 283-290
Langileen parte-hartzea lan-kooperatiba handien kudeaketan
Aingeru Ruiz Martínez, Aitor Bengoetxea Alkorta, Ignacio Bretos Fernández
págs. 291-298
págs. 299-306
Estatuaren eta Konstituzio-Zuzenbidearen konkista neoliberala: hausnarketa kontrahegemoniko bat,
págs. 307-314
Antzuola Herri Eskolako Hezkuntza Proiektua: ikasle-ohien bizipenak eta euren parte-hartzea sustatzeko gako pedagogikoak
págs. 315-322
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados