págs. 11-44
A prensa galega en papel: sen luz ao final do túnel
págs. 45-54
A radio en Galicia 2012-2014: máis emisoras, menos negocio
págs. 55-76
Situación do medio televisivo en Galicia (2012-2014): contexto, audiencia, investimento publicitario, uso do galego e tendencias
págs. 77-88
O cine: un sector convulso
págs. 89-98
págs. 99-114
págs. 115-128
págs. 129-142
págs. 143-152
As relacións públicas en Galicia: estado da comunicación empresarial e institucional
Xosé Manuel Baamonde Silva, Iván Puentes Rivera, José Rúas Araújo
págs. 153-164
A perspectiva profesional da formación universitaria en comunicación: iniciativas de emprendemento
págs. 167-182
Narrativas transmedia e ludificación: novas estratexias para as industrias da cultura
págs. 183-194
págs. 195-210
A cultura en Internet: facer da necesidade virtude
págs. 211-217
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados