Genknown: aprenentatge actiu de la fisiologia animal comparada
págs. 9-28
Docència per projectes, tècnica legislativa i noves tecnologies en la docència d’història del dret
María Jesús Espuny i Tomás, Elisabet Velo i Fabregat, Daniel Vallés Muñío
págs. 29-47
págs. 49-65
La simulació, una eina formativa interdisciplinària en el grau de medicina
Esther Udina Bonet, Montserrat Solanas i García, Joaquim Hernández, Carlos Tabernero Holgado, Enric Macarulla Sanz
págs. 67-80
págs. 81-109
Activitats d’aula inversa en l’àmbit de l’enginyeria: experiència en la docència de bases de dades
Oriol Ramos Terrades, Aura Hernández i Sabaté, Débora Gil Resina, Lluís Albarracín Gordo, Carles Sánchez Ramos, C Alejandro Párraga, Enric Martí Gòdia
págs. 111-125
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados