Les II Jornades TIC i Educació són la segona edició d'unes trobades de professionals de l’educació que tenen l'objectiu d’oferir un espai de reflexió i d'intercanvi d'experiències al voltant de l’ús de les eines TIC en els processos d'ensenyament-aprenentatge i en l'organització, que es desenvolupen al centre i a l'aula
Projectes telemàtics cooperatius: Els projectes d'iEARN-Pangea: Bongoh i 3Estacions
pág. 5
pág. 10
El retrat: Activitats amb suport de la PDI i jocs manipulatius per desenvolupar l’exactitud i la comprensió lectores
pág. 14
Webquest, una eina per treballar amb internet a l’aula.: Webquest volem anar a... Http://webquest.Xtec.Cat/httpdocs/volemanar/index.Htm
pág. 21
pág. 25
pág. 30
pág. 36
pág. 39
pág. 43
Coneixem el nostre poble: Escriptors de Quart. (les tecnologies, un recurs més)
pág. 46
pág. 49
La foto química de la setmana: Innovació en la docència i divulgació de la química mitjançant el Projecte 2.0 “CATQUÍMICA”
Josep Anton Vieta Corcoy, Miquel Duran, Sílvia Simon, Josep Duran, Laia Guillaumes Domenech, Mireia Güell Serra
pág. 52
Competència matemàtica i digital:: aplicacions pràctiques dels conjunts de Voronoi
pág. 58
pág. 63
pág. 68
pág. 73
pág. 77
pág. 81
Robòtica educativa: Una metodologia motivadora, integradora, dinàmica i creativa per a la transició en el sistema educatiu.
pág. 85
pág. 89
pág. 93
pág. 96
Un guia a la butxaca.: Itinerari químic per Girona en realitat augmentada
Josep Duran, Josep Anton Vieta Corcoy, Miquel Duran, Sílvia Simon
pág. 100
Sabio con agujero en la memoria: (Trabajando ejes transversales. Lengua y literatura castellana y Lenguas clásicas)
pág. 105
Literatura en xarxa. Cap a un aprenentatge compartit de la literatura: una proposta per treballar les lectures prescriptives de 2n de batxillerat amb eines TIC (wiki, facebook, xarxa de blocs)
pág. 109
Proyecto didáctico: El eco de medievo: Periódico digital de noticias de la Edad Media.
pág. 114
pág. 117
Noticiesdeldia – economia: Recull de premsa econòmica digital al batxillerat
pág. 123
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados