No libro afróntanse cuestións sobre a formación, a orientación e a comunidade, naquelas áreas de coñecemento que, dalgún xeito, abordan as múltiples interrogantes en relación á exclusión, á vulnerabilidade e á inclusión social. A publicación estrutúrase en tres partes, diferenciadas en relación á vulnerabilidade social, entendida, en senso amplo, como a que se amosa na incapacidade de defenderse na adversidade ao non contar cos recursos que se precisa para afrontar os retos que presenta a situación crítica do momento en relación ás necesidades dos que a conforman. Na primeira parte, dedicada á orientación, abórdanse aspectos relacionados coa orientación profesional. A segunda parte da obra aborda, en catro capítulos, cuestións relativas á formación e o seu sentido no traballo cos colectivos vulnerables. A terceira e derradeira parte do libro dedícase á comunidade.
Novos modelos de intervención en orientación: a inclusión da singularidade persoal, social e profesional
págs. 23-36
Orientar nas Sociedades Líquidas e da Incerteza: um desafio para a investigaçao e intervençao em Orientaçao Vocacional
págs. 37-60
págs. 61-80
págs. 81-96
págs. 97-120
págs. 121-138
A formación profesional: pasado, presente e perspectivas de futuro
págs. 139-150
Formação Profissional: passos passados, presentes e futuros
págs. 151-170
págs. 171-196
Intervenção Psicológica no Ensino Superior: reflexão sobre a praxis num contexto profissional de incerteza
págs. 197-208
Vulnerabilidade social: fracaso escolar e sociedad de mercado
págs. 209-226
págs. 227-242
A demografia do Norte de Portugal: Galiza no contexto da formaçao e trabalho
Filipe Gonçalves de Sousa Macedo, María Ortelinda Barros Gonçalves, Judite Coelho
págs. 243-258
págs. 259-270
O trabalho e o Ócio como patrimonio inmaterial da humanidade: dos primórdios dos tempos até aos actuais movimentos
págs. 271-288
O/A formador/a: unha ocupación de axuda, determinante na vulnerabilidade laboral
págs. 289-314
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados