A titoría grupal como recurso e estratexia de innovación no marco da adaptación ao EEES: unha iniciativa para o cambio
págs. 9-20
págs. 21-27
págs. 29-43
Estatística en turismo: experiencia con créditos ECTS adaptada ao EEES
págs. 45-51
págs. 53-63
Máis alá das aulas: experiencias de estudantes na radio, televisión e webs
págs. 65-71
Pedro Pablo Gallego Veigas, Manuel Megías Pacheco, Paloma Morán Martínez, Ángeles Sanromán Braga, Carmen Sieiro Vázquez
págs. 73-79
págs. 81-93
págs. 95-103
págs. 105-116
págs. 117-125
págs. 127-139
págs. 141-155
págs. 157-165
págs. 167-180
Da universidade á aula: unha experiencia coeducativa con estudantes de Educación Secundaria Obrigatoria
págs. 181-191
Aprendizaxe baseada en problemas: aplicación á materia Química física I (Termodinámica)
págs. 193-201
Coordinación nun plan piloto de adaptación ao Espazo Europeo de Educación Superior: experiencia na titulación de Química
págs. 203-216
O paquete multimedia: cámara, ordenador e proxector, un recurso doado e útil na educación
págs. 217-225
Pautas para a implantación do crédito europeo: programación docente da materia de Bromatoloxía
págs. 227-238
págs. 239-251
págs. 253-260
págs. 261-279
págs. 281-290
págs. 291-302
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados